معاون امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی لرستان گفت: تا پایان ماه مرداد در لرستان ۳۲ هزار تن گوشت مرغ تولید شده است که این مقدار نسبت به سال گذشته سه درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، محمد علی جعفرپور، اظهار داشت: در فصل بهار در راستای حمایت از تولیدکنندگان مرغ در استان یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ خریداری و در انبار‌های استان ذخیره شد.

او با بیان اینکه در لرستان ماهانه به ۱۶ تا ۱۷ هزار تن ذرت احتیاج داریم، افزود: که تقریبا تمامی این محصول به صورت سامانه‌ای در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد.

معاون امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی لرستان گفت: در لرستان ماهانه به ۶ تا هفت هزار تن کنجاله سویا نیازمندیم که حدود ۸۰ درصد آن از طریق سامانه در اختیار کشاورزان قرار میگیرد.

جعفرپور با اشاره به اینکه تقریبا تمامی محصول مورد نیاز مرغداران از طریق سامانه توزیع می‌شود، تصریح کرد: مقدار بسیار کمی از این محصولات در بازار وجود دارد که آن‌ها نیز مازاد نیاز بعضی از تولیدکنندگان است.

او خاطرنشان کرد: تا پایان ماه مرداد در لرستان ۳۲ هزار تن گوشت مرغ تولید شده است که نسبت به سال گذشته سه درصد رشد داشته است همچنین انتظار داریم تا پایان شهریورماه حدود ۴۰ هزار مرغ در استان تولید شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار