معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی بیش از ۱۳ هزار متر مربع از مسیر تقاطع غیرهمسطح توحید تا میدان بسیج شهرستان سنندج با ۳ هزار تن آسفالت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهزاد ریحانی فرد معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و کاهش ترافیک عملیات آسفالت و بهسازی خیابان‌ها و بلوار‌های اصلی سطح شهر در حال اجرا است.

او افزود: بلوار گریاشان یکی از بلوار‌های پرتردد در مسیر دسترسی بیمارستان توحید است که سال گذشته عملیات آسفالت و بهسازی یک لاین آن به متراژ ۲۷ هزار متر مربع با ۳۱۰۰ تن آسفالت انجام شد.

ریحانی فرد بیان کرد: امسال نیز عملیات آسفالت لاین دیگر آن در دو لایه با آسفالت توپکا به منظور سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

او از آسفالت و بهسازی بیش از ۱۳ هزار متر مربع از مسیر تقاطع غیرهمسطح توحید تا میدان بسیج با ۳ هزار تن آسفالت خبر داد و اظهار داشت: طول این مسیر ۱۲۰۰ متر و عرض آن نیز ۱۱ متر است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: برای انجام عملیات آسفالت و بهسازی این مسیر ۱۰ هزار متر مربع تراش آسفالت و حمل مصالح نیز جهت آماده سازی صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.