مراحل ساخت مرسدس بنز کلاس S را می‌توانید در این گزارش ببینید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مرسدس بنز کلاس S جدید رونمایی شد.اولین مدل مرسدس بنز کلاس S حدود ۴۹ سال پیش تولید شد و هدف از ساخت مجدد آن رونمایی از خودرویی لوکس و مدرن است. سدان لوکس مرسدس بنز به‌عنوان مدل ۲۰۲۱، در قالب خودرو S۵۰۰ و S۵۸۰ با چهار چرخ  Matic، به بازار عرضه می شود.

زمانی که خودرو جدیدی به بازار عرضه می‌شود، خودروسازان تمایل دارند تعدادی از ریزه کاری‌های گذشته را حذف کنند و خودرویی متفاوت تر به بازار ارائه دهند و کلاس جدید مرسدس بنز S نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 ۸۰ درصد از کل خریداران کلاس S برای خرید اتومبیل بعدی خود با مارک مرسدس منتظر هستند. شگفت آورتر اینکه این روند در بازار ایالات متحده نیز صادق است، جایی که خریداران نسبت به مارک و برند وفادار هستند.

جدید MERCEDES S-CLASS 2021 - کارخانه تولید در آلمان (کارخانه جدید - اینگونه ساخته می شود)

لیست خودروهایی که در رده کلاس S ساخته شده، کم است و خودرویی با کیفیت مرسدس بنز کلاس S حتی در بین گران قیمت ترین خودروها کمتر دید می شود. می توان گفت که کلاس S در بالاترین رده فن آوری قرار دارد.


بیشتر بخوانید


جدید MERCEDES S-CLASS 2021 - کارخانه تولید در آلمان (کارخانه جدید - اینگونه ساخته می شود)

مدل جدید مرسدس نشان دهنده یک گام رو به جلو در سبک شناسی است.قسمت جلوی آن از جلو پنجره مرسدس بنز سنتی الهام گرفته شده و مشابه کلاس E فیس لیفت، اما بزرگتر از آن است.

جدید MERCEDES S-CLASS 2021 - کارخانه تولید در آلمان (کارخانه جدید - اینگونه ساخته می شود)

مهم‌ترین تفاوت کابین مدل ۲۰۲۱ با نسل قبل، به نمایشگر لمسی ۱۲/۸ اینچ مربوط است که شبیه تبلت و با نمای عمودی ارائه خواهد شد. کلاس S جدید قرار است، ۲۷ کلید کمتر نسبت به مدل فعلی (W۲۲۲) داشته باشد. پشت فرمان هم، نمایشگری بزرگ و تمام دیجیتال نصب می‌شود.

 طراحی صندلی‌های کلاس S نیز به‌روزرسانی شده است. مدل‌های چهارصندلی، با کنسول میانی در عقب و استراحتگاه تاشدنی برای بازو، قابل سفارش خواهد بود. همچنین امکانات اضافی، مثل گرم‌کن برای دستگیره‌ها، بالشتک پشت سری و زیردستی داخل در‌ها نیز به فهرست آپشن‌ها اضافه شده‌ است.

مرسدس بنز ادعا می‌کند کابین نسل جدید کلاس S به لطف بازطراحی و استفاده از فوم‌های آکوستیک، آرام‌تر و ساکت‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود. فاصله محور‌ها در نسخه استاندارد به ۳۱۰۶ میلی‌متر و در مدل LWB به ۳۲۱۶ میلی‌متر می‌رسد تا حتی در ارزان‌ترین نسخه، ۷۱ میلی‌متر بیشتر از مدل ۲۰۲۰ باشد. این خودرو با سری میباخ و پولمن که طول بدنه‌ی بیشتر دارند هم تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی
۰۳:۴۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
خدایا پراید و خجالت بکن .با این قیمتا
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مثل پیکان ما که از رده خارجش کردند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
ویروس کرونا تو المان کیف میکنه // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اول تحقیق کن بعد اظهار فضل کن
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۲۲:۰۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
اقایان یاد بگیرید فرقون درست می کنید و به مردم می دهید؟؟؟واقعا اگر مناسب است چرا اقازاده های شما استفاده نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۲۱:۱۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
عمراً به پای دنا پلاس دنده اتوماتیک برسه......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
اتفاقا من يه طرح عالي برا بنز فرستادم كه ماشينشون موقع سوار و پياده شدن تا نيم متر بلند بشه تا راحت ملت سوار و پياده بشن ولي گفتن اول برو تو اروپا يا آمريكا ثبت اختراعش كن بعد بيا تا باهات مذاكره كنيم منم ديدم پنج شيش هزار يورو بايد خرج كنم تازه ببينم حضرات ميپسندن يا نه و كلا بي خيال قضيه شدم
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
دیگه s500 از رده خارج شده و ما چیزی به اسم بنز s500 مدل 2021 نداریم . به جاش s550 هست
آخرین اخبار