یک واحد آموزشی در بخش الموت شرقی پس از ۵ سال ساخت هنوز سرویس بهداشتی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جواد رجبی مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: مدرسه ابتدایی هفده شهریور کوشک دشت دهستان زوارک بخش الموت شرقی، ۵ سال است بازگشایی شده، اما سرویس بهداشتی ندارد.

به گفته رجبی، در این مدرسه ۸ دانش آموز ابتدایی دختر و پسر در حال تحصیل هستند.

او اضافه کرد: با تشکیل جلسه شورای تعلیم و تربیت روستا با حضور اعضای قرارگاه، امامان روستا، دهیار و شورای روستا، مدیر و معلم مدرسه، معاونین آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان در خصوص ساخت سرویس‌های بهداشتی این مدرسه تصمیم گیری شد.

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: پس از برآورد اولیه مصالح و دستمزد ساخت، با مشارکت چهارجانبه قرارگاه پیشرفت و آبادانی، آموزش و پرورش، اولیای دانش آموزان و شورا و دهیاری روستا عملیات عمرانی ساخت سرویس‌های بهداشتی آغاز شد و تا کمتر از ۱۰ روز دیگر تکمیل و تحویل داده می‌شود.

رجبی افزود: شورای تعلیم و تربیت در هر یک از روستا‌های دارای مدرسه در دهستان‌های زوارک الموت شرقی، دهستان دستجرد الموت غربی و دهستان چوقور طارم سفلی نیز برای رفع مشکلات عمرانی، تربیتی، آموزشی و اجتماعی با حضور روحانیت روستا، مدیر و معلم مدرسه، دهیار و شورا، خیرین و اولیای دانش اموزان و مدیران و معاونین اموزش و پرورش و اعضای قرارگاه تشکیل می‌شود.

او اضافه کرد: تاکنون در بیش از ۱۰ مدرسه روستایی این شورا تشکیل و مشکلات زیادی مرتفع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار