رئیس اداره تعاون روستایی دامغان گفت: استقبال از طرح‌های فراوری محصولات کشاورزی، به عنوان یک طرح ویژه اقتصادی در شهرستان بیش از طرح‌های دیگر مورد استقبال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل شوکت آبادی رئیس اداره تعاون روستایی دامغان گفت: طرح‌های صنایع تبدیلی با هدف تکمیل زنجیره تولید و ایجاد اشتغال از برنامه‌های تعاون روستایی دامغان در سال جهش تولید است.

او به تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال تعاون روستایی طی ۲ سال اخیر اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده میزان تعهد تعاون روستایی دامغان ۲ نفر در سال گذشته و ۲ نفر امسال بود که هر چهار نفر محقق شد.

شوکت آبادی اظهار داشت: اشتغال ایجاد شده امسال یکنفر حسابدار و یک نفر کارگر خانم برای کار در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه بوده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دامغان ادامه داد: امسال ۲ طرح جدید در حوزه ضبط و فرآوری پسته و بسته بندی گلاب و عرقیات گیاهی در دست پیگیری است که جمع اعتبارات در طرح توجیهی ۲۲ میلیارد ریال پیش‌بینی شد.

او اضافه کرد: طرح فرآوری پسته توسط اتحادیه تعاون روستایی شهرستان دامغان در انبار پنج هزار تنی قدرت آباد و طرح بسته بندی آرد، حبوبات و گلاب در محل مرکز آموزش جهاد کشاورزی رسول اکرم (ص) انجام می‌شود.

شوکت آبادی  تصریح کرد: اشتغال‌زایی این ۲ طرح در مجموع هشت نفر است که از این تعداد، پنج نفر در طرح فرآوری پسته و سه نفر در مرکز بسته بندی گلاب، آرد و حبوبات به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار