بسیج به یک الگو در تمام دنیا تبدیل شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: به لطف خدا بسیج با تفکر راهبردی خود توانسته است به یک الگو در تمام دنیا تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوردر دیدار صمیمی با فرماندهان نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تبریزبابیان اینکه بسیج توانسته است با تفکر راهبردی و پایش شرایط به یک الگو در تمام دنیا تبدیل شود افزود: فعال شدن به ظرفیت رساندن نیز از اولویت‌های اصلی بسیج است.

او ادامه داد: اصلی‌ترین مخاطب گام دوم انقلاب بسیج است واین تشکیلات با پایگاه‌های مقاومت خود در بسیج محلات باید تفکر راهبردی داشته باشد تا به گام دوم انقلاب تحقق ببخشند چرا که فرماندهان پایگاه‌های مقاومت از سوی فرماندهی معظم کل قوا یک ماموریت دارند و آن هم پیشتازی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

او خاطرنشان کرد: ما بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب قرار داریم و اینک که بسیج چهل سال شده است گام دوم بسیج باید متناسب با گام دوم انقلاب طراحی شود و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کند و مهمترین خواسته بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل دولت اسلامی و خلق تمدن نوین اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: نباید سلیقه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کنیم، در ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۸ در دیداری که مردم آذربایجان با حضرت آقا داشتن فرمودند، همانطور که تبریز در همه صحنه‌ها پیشقدم بوده در تحقق بیانیه گام دوم نیز باید پیش قدم باشد و این نیاز به سازماندهی و یک مسئول با تجربه دارد که دامنه حضورش گسترده و در اقصی نقاط کشور باشد.

 حجت الاسلام برگی فرمانده حوزه مقاومت ۵ بسیج امام محمد باقر علیه السلام تبریز نیزگفت: بسیجیان ما در این چهل سال نشان دادند هر جا نیاز باشد آماده جانفشانی هستند و این ویروس کرونا باعث شد یکپارچگی و اتحاد مردم نمود پیدا کند.

در این جلسه تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت تبریز گزارشی از مشکلات موجود را ارائه کردند

انتها ی پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.