کارشناس امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: رتبه سوم جشنواره خدمت به مازندران رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سهیل صالحی کارشناس امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران در گردهمایی آموزشی و توجیهی مسئولان کانون‌های موضوعی، تخصصی و محلی دفتر مرکزی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آمل  تعداد آثار ارسالی خادمیاران رضوی استان به نخستین جشنواره خدمت را یک هزار و ۱۳۶ مورد اعلام کرد و گفت: مازندران در این جشنواره موفق به کسب جایگاه سوم کشور شده است.

او  از اعلام فراخوان دومین جشنواره خدمت خبر داد و از خادمیاران رضوی خواست تا با ارائه و ثبت الگو‌ها و ایده‌های نو و خلاق در این جشنواره، به هرچه پویاتر شدن فعالیت خادمیاران رضوی کمک کنند.

صالحی ادامه داد: خادمیاران افتخاری امام رضا (ع) به نیت امام مهربانی‌ها و باهدف ترویج سیره منور رضوی به محرومان خدمت‌رسانی می‌کنند.

او گسترش سبک زندگی رضوی را مهم‌ترین وظیفه خادمیاران رضوی در سراسر مازندران طریق الرضا (ع) دانست و افزود: خدمت به محرومان و مستمندان همواره بخشی از سیره حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) بوده و در این خصوص شایسته است همه شیعیان و محبین آن حضرت انفاق و دستگیری از محرومان را جزء مهمی از سبک زندگی خود قرار دهند.

صالحی با بیان اینکه خادمیاران افتخاری حضرت ثامن‌الحجج (ع) در شهرستان‌ها و روستا‌های استان خدمات در خور تحسینی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند، گفت: در ایام کرونایی خادمیاران برای کمک به کادر درمانی، بهبود بیماران کرونایی و کمک به قطع زنجیره ابتلا به این ویروس خدمات شایسته‌ای نظیر تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی، منازل مردم در کارنامه خدمتی خود ثبت و درج کردند.

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران به فداکاری‌های کادر درمان و مدافعان سلامت در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی نیز در این برهه از زمان برای رفع محرومیت در زمینه تهیه مایحتاج خانوار‌های بی‌بضاعت تلاش و همتی مضاعف داشتند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.