مهم‌ترین حوادث ۲۸ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث روز جمعه ۲۸ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۲۵ کیلو مواد مخدر در نی‌ریز

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۲۵ کیلو تریاک و حشیش در بازرسی از ۲ دستگاه سواری در شهرستان "نی‌ریز" خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان "نی‌ریز" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و پراید مظنون و دستور ایست دادند که رانندگان اقدام به فرار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند هر دو خودرو را متوقف کنند، گفت: در بازرسی از آن خودروها، ۷۰ کیلو تریاک و ۵۵ کیلو حشیش کشف شد.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: یک سواری پراید که اسکورت محموله بود توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.

کشف کود شیمیایی قاچاق در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار از کشف ۱۰ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۰ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پیکان حامل ۱۹ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی گراش از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از سواری پیکان خبر داد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی‌مهر بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پیکان مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از کشف ۲۲ دستگاه فر برقی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأمورین انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۲ دستگاه فر برقی قاچاق کشف شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۲ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی ارسنجان با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد، گفت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر حمایت از کالای ایرانی بسیار کارگشا است.

دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۴۴ فقره انواع سرقت در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۴۴ فقره انواع سرقت طی ۱۵ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ "هراب زارع‌پور بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، با توجه به حساسیت موضوع، قرارگاه مبارزه با سرقت تشکیل شد.

او افزود: پس از تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات فنی و تخصصی، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، موفق شدند در این خصوص ۱۳ سارق را شناسایی و طی چند عملیات آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۴۴ فقره سرقت خودرو، اماکن خصوصی و عمومی، موبایل قاپی و ... اقرار کردند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

فوت مرد ۶۵ ساله به دلیل سقوط از کوه سیاه

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از فوت مرد ۶۵ ساله به علت سقوط از ارتفاعات کوه سیاه خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سقوط از ارتفاع در کوه "سیاه" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی ۶۵ ساله به دلیل نامعلوم از کوه به پایین سقوط کرده و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با بیان اینکه جسد متوفی توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شد، به شهروندان عزیز توصیه کرد ضمن رعایت جوانب احتیاط، حتما با داشتن تجهیزات ایمنی به کوهنوردی رفته تا شاهد وقوع اتفاقات و حوادث تلخ نباشیم.

دستبند پلیس کازرون بر دستان سارق خودرو

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق و کشف ۴ فقره سرقت خودرو خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو نیسان در کازرون، بلافاصله ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی کازرون گفت: ماموران پلیس آگاهی با روش‌های تخصصی و جمع آوری ادله و مستندات لازم، مطلع شدند که سارق پس از سرقت متواری و به شهرستان "شهررضا" استان اصفهان سفر کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به "شهررضا" اعزام شدند، گفت: با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند سارق را در یکی از محله‌های آن شهرستان شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر و به کازرون انتقال دهند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۴ فقره سرقت خودرو نیسان در کازرون اقرار کرد، اظهار داشت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار