مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ایران همزمان با ۴۰ سالگی دفاع مقدس در قله افتخار قرار دارد و این در حالی است که دشمنان علاقه نداشتند ۴۰ روزگی جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در آیین سراسری تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که همزمان در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، گفت: امروز نیرو‌های مسلح در کنار مردم ایران منسجم‌تر از گذشته به عنوان سرباز، ولی امر مسلمین پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و تا نابودی کامل مستکبران و سقوط کاخ‌های ظلم در سراسر جهان در این مسیر به پیش خواهند رفت.

او به آغاز فعالیت ستاد استانی گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس از روز سوم خرداد اشاره کرد و افزود: با تشکیل ۵۰۰ ستاد فرعی در دستگاه‌های اداری، رسته‌های مختلف نیرو‌های نظامی استان و نهاد‌های شهرستانی از سوم خرداد تا به امروز هزار برنامه به همین منظور اجرا کرده‌اند و این برنامه‌ها نیز تا ۲۹ اسفند سال ۹۹ به عنوان چهلمین سالگرد این رویداد مهم ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: در مراسم امروز که همراه با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان در هزار نقطه برگزار می‌شود که البته این تجلیل‌های استانی طی روز‌های دیگر هفته دفاع مقدس هم در استان صورت می‌گیرد.
بیشتربخوانید


یوسفعلی زاده به مشارکت ۴۳ دستگاه اداری و واحد‌های نظامی و سازمان‌های مردم نهاد دفاع مقدس در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه بزرگ با بیش از ۴۰۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی مشهد به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و محیط پیرامونی این نمایشگاه از امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه تا هفتم مهرماه برپا است.

او تصریح کرد: این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید علاقه‌مندان باز است، اما توصیه می‌شود این بازدید از طریق رسانه‌های جمعی، فضای مجازی و سامانه‌های مجازی نمایشگاه بین المللی انجام شود تا شیوه نامه‌های بهداشتی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا بهتر رعایت شود.


انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.