علی شائی از شناسایی بیش از ۳۰۰ شهید ورزشکار در سطح استان ایلام خبر داد و گفت: شهدای ورزشکار الگو‌هایی برجسته برای ورزشکاران و جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تا کنون در حدود ۳۰۰ شهید ورزشکار استان ایلام توسط یکی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان شناسایی شده است.

او ادامه داد: شهدای ورزشکار الگو‌هایی برجسته برای ورزشکاران و جوانان هستند و این اداره کل در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار هر ساله به مناسبت گرامیداشت واقعه زمین چمن فوتبال که در آن جوانان ورزشکار به صورت ناجوانمردانه مورد حمله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ، مراسم باشکوهی برگزار می‌نماید.

روز گذشته نیز همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه دستاورد‌های اداره ورزش و جوانان در محل غرفه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایلام برپا شد.

در این نمایشگاه علاوه بر دستاورد‌های ورزشی ، عمرانی و امور جوانان ، تصاویر شهدای ورزشکار زمین چمن فوتبال ۲۳ بهمن ۶۵ چوار در جهت حفظ آثار و ارزش‌های شهدای والا مقام ورزشکار هشت سال دفاع مقدس با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در دل مردم نصب گردید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.