حجت الاسلام میرزایی گفت: لازم است تا زمینه و بستر را فراهم کرده تا مردم بتوانند به راحتی این فریضه واجب را در جامعه انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام میرزایی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: ما در قبال مردم و اینکه بتوانند به راحتی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند، مسئول هستیم.

او افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستادی فرهنگ ساز بوده و وظیفه ستاد برخورد‌های قهری وانتظامی نیست.

حجت الاسلام میرزایی بیان کرد: وظیفه پیشگیری از بروز منکرات در جامعه تنها بر عهده ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر نیست و نیاز است تا این ستاد وظیفه فرهنگ سازی خود و سایر دستگاه‌های مرتبط نیز وظایف اجرایی خود را در این حوزه به انجام رسانند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: مهم‌ترین حوزه مقوله امر به معروف و نهی از منکر، مسئولین هستند و مردم باید بتوانند مسئولین را به معروف امر و از منکر نهی کنند تا از بروز فساد جلوگیری شود.

او ابراز کرد: امیدواریم در استان سمنان با بافت مردمی مذهبی که نسبت به خیلی از شهر‌های کشور وضعیت بهتری دارد، الگو سازی مطلوبی صورت گیرد و بتوانیم سمنان را به عنوان یک الگوی ملی برای تمام کشور در حوزه امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.