همزمان با ششمین روز هفته دفاع مقدس قرارگاه جهاد، مقاومت و شهادت با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مسجد ایزدی مشهد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: این قرارگاه با هدف شناسایی و تجمیع ظرفیت‌هایی که در عرصه نشر ارزش‌ها فعالیت دارند و برنامه‌ریزی در راستای هم‌افزایی این ظرفیت‌ها به منظور اتصال به مساجد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افتتاح شده است.
 
او افزود: لازمه زنده نگهداشتن ارزش‌ها توجه به ارزش‌هاست و داشتن مسجد انقلابی نیازمند توجه به ایثار و شهادت است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره از دوران دفاع مقدس به عنوان اوج افتخارات ملت ایران یاد می‌کنند ادامه داد: باید به صورت جدی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن دوران و ترویج فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنیم.

فرزندان ما بزرگ شده این انقلاب هستند

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز در زمانی زندگی می‌کنیم که حاکمیت اسلامی بیشترین ظرفیت خود را در اختیار دین قرار داده است و به خوبی می‌شود در حوزه مسجد فعال شد.
 
او افزود: اگر با این امکانات و موقعیتی که داریم یک روحانی همراه مردم باشد می‌توان کار‌های بسیار انجام داد. ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و فرزندان ما بزرگ شده این انقلاب هستند که اگر ما وارد عرصه بشویم می‌توانیم حرکت‌های انقلابی بسیار انجام دهیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مسجد قرارگاه جهاد و دفاع مقدس و محل رشد جوانان ما برای دین است. بسیاری از فرماندهان جوان ما از دل مسجد بیرون آمدند. اگر بخواهیم جایی داشته باشیم که در مقابل دشمنان در فضای مجازی و فضای حقیقی مقاومت کنیم باید از مسجد آغاز کنیم. مسجد کانون حرکت‌های جهادی است.
 
آیت الله علم الهدی بیان کرد: امروز در عصری هستیم که باید برای وجود اقدس حضرت امام زمان (عج) کار کنیم، اگر کاری نکنیم هیچ عذری در محضر امام عصر (عج) نداریم.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.