رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد دوشادوش دیگر ارگان‌ها در میدان است و به مردم خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محسن کازرونی رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) عصر امروز در مراسم گردهمایی بسیجیان کمیته امداد امام خمینی (ره) که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره اینکه رزمندگان گنجینه‌های ایثار و گذشت هستند، اظهار کرد: امروز هر چه از دفاع مقدس سخن بگوییم نمی‌توان حق مطلب را ادا کنیم.

او گفت: دفاع مقدس منشاء تغییر و تحول بود و در هشت سال دفاع مقدس چنان جنبه‌هایی وجود دارد که می‌توان به عنوان نقطه‌های قوت به آن پرداخت.

حجت‌الاسلام کازرونی گفت: رزمندگان در ابتدای جنگ چنان مجاهدت و مقاومت کردند که صدامی که ادا می‌کرد شش روزه ایران را فتح خواهد کرد مجبور شد قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس را بپذیرد.

او با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: امروز مجاهدت در کار کردن برای مردم است؛ امروز کمیته امداد دوشادوش دیگر ارگان‌ها در میدان است و به مردم خدمت رسانی می‌کند.

رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت: اگر امروز اسلحه نداریم و خاکریز فیزیکی نداریم، اما خاکریز فکری داریم، همچنین کمک‌های مومنانه و همدلی امروز مجاهدت است.

رئیس هیئت امنای کمیته امداد خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های بیگانه با شیطنت تبلیغات وسیعی علیه ما شروع کرده و گروه‌های فرهنگی، رادیو و تلویزیون باید تلاشش را صد برابر کند.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار