معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : خوشحالیم که از نسلی برخاسته ایم که پایبند به باور‌ها و اعتقادات محکم خود بودند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : خوشحالیم که از نسلی برخاسته ایم که پایبند به باور‌ها و اعتقادات محکم خود بودند.

او گفت : زنان ما اثبات کرده اند در کنار مردان می‌توانند در توسعه و بالندگی ایران نقش مهمی داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه زنان در عرصه‌های مدیریتی عملکرد موفقی داشته اند، افزود: مدیرکل سابق بهزیستی که برخاسته از خانواده عظیم الشان شهدا است با عملکرد موفق خود در بهزیستی استان رضایتمندی پرسنل و مددجویان را همراه داشته اند.

کریمی افزود: محمدی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان از خانواده‌ای بزرگ و اصیل استان است که قطعا همان راه رضوان مدنی را در راستای خدمات خوب به مددجویان ادامه خواهد داد.

کریمی یکی از افتخارات سازمان بهزیستی را خدمت به قشر مستضعف جامعه همراه با عزت عنوان کرد و گفت: امام راحل با احیای واژه قرآنی مستضعف در تولید گفتمان دینی نقش بسیار ارزنده‌ای داشتند.

او با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در استان، گفت: امیدواریم سایر دستگاه با همدلی و همکاری بهزیستی برای ارتقای استان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.