عملیات ثامن الائمه فتح الفتوح دفاع مقدس شد

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی تربت‌حیدریه گفت: عملیات ثامن الائمه (ع) فتح الفتوح دفاع مقدس شد و غیور مردان دلیر ارتش به تاسی از فرمان امام راحل که فرمودند حصر ابادان باید شکسته شود، به مقابله با بعثی‌های تا دندان مسلح رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی تربت‌حیدریه در یادواره پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه گفت: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، از خاک و وطن خود دفاع کرد و این دفاع از باور‌های دینی و ارزش‌های معنوی و اعتقادی دفاع مقدس نام گرفت.

او افزود: باید یاد و خاطره شهدا را زنده تگه داریم و به آزادگان و ایثارگران و همه آن‌هایی که در دفاع مقدس نقش محوری داشتند، احترام بگذاریم و قدردان آن‌ها باشیم.

فرمانده تیپ شهید نصر اصفهانی تربت‌حیدریه با بیان اینکه صدام بعثی به نمایندگی از بلوک غرب و شرف به جنگ با نظام اسلامی آمده بود، ادامه داد: این جنگ تحمیلی در حالی رخ داد که ارتش منظمی نداشتیم، سپاه و بسیج تازه تاسیس شده بودند و کشور همچنان درگیر قائله‌های داخلی بود، اما رزمندگان اسلام با لبیک به فرمان، ولی فقیه زمان برای دفاع از میهن اسلامی از تمام هستی خود مایه گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

مرادی بیان کرد: امنیت مقوله‌ای است که نمی‌توان روی آن قیمت گذاشت و امروز فرزندان غیور این ملت در مرز‌های شمال غرب و جنوب شرق در نقطه صفر مرزی امنیت را برای این کشور فراهم کردند و این مصداق همان جمله دفاع همچنان باقی است.

او تصریح کرد: جنگ و دفاع مقدس تمام نشده و عناصر داعش و تکفیری در کمین غفلت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی هستند و به فضل الهی اقتدار نیرو‌های مسلح به منصه ظهور رسیده و اکنون در اوج امادگی هستند.

فرمانده تیپ شهید نصر اصفهانی تربت‌حیدریه با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان تأکید کرد: عملیات ثامن الائمه علیه السلام فتح الفتوح دفاع مقدس شد و غیور مردان دلیر ارتش به تاسی از فرمان امام راحل که فرمودند؛ حصر ابادان باید شکسته شود به مقابله با بعثی‌های تا دندان مسلح رفتند و به فضل الهی حصر آبادان شکسته شد و بیش از سه هزار بعثی به درک واصل شدند و تعداد زیادی از امکانات و تجهیزات آنان نابود شد.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.