در شرایط شیوع ویروس كرونا، جمعی از فرهنگیان جهادگر در آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز با راه‌اندازی كارگاه تولید ماسك، در جهت رفع مشكل كمبود ماسك در این كلان‌شهر اقدام كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با شیوع ویروس كرونا، كارگاه تولید ماسك در یكی از هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شیراز وابسته به آموزش و پرورش ناحیه ۲ راه‌اندازی شد كه در آن جمعی از فرهنگیان جهادگر اقدام به تولید ماسك كردند.

امین نعمتی، معاون بهداشت مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز امروز، ۱۵ اردیبهشت‌ماه از این كارگاه تولید ماسك بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند آماده ‌سازی و تولید ماسک از سوی فرهنگیان جهادگر در این کارگاه قرار گرفت.

او بیان كرد: استفاده صحیح از ماسک‌های بهداشتی یکی از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش برخی از بیماری ‌های تنفسی خاص، از جمله کرونا ویروس در مناطق شیوع یافته بیماری است.

نعمتی از همت والای فرهنگیان در این روزهای سخت قدردانی کرد و گفت: امروز در جبهه مبارزه با کرونا، جای بسی خوشحالی است که مردم ما در همه صحنه‌هایی که نیاز باشد، حضور دارند و در کنار کادر بهداشت و درمان هستند.

مریم لیمویی، مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهدای والفجر نیز ضمن تشکر از آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز و دبیران این هنرستان اظهار کرد: هر فرد در صورتی که علائمی چون تب، سرفه و تنگی نفس دارد، لازم است ضمن مراجعه به پزشک خانواده خود، از ماسک استفاده و توصیه‌‌های مربوط به استفاده صحیح از ماسک برای مقابله با کرونا را رعایت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار