از ابتدای امسال داوطلبان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری به چهار هزار و ۶۵۸ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی سرپرست جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به رسالت و وظیفه امدادی این جمعیت گفت: از ابتدای امسال داوطلبان جمعیت هلال استان به چهار هزار و ۶۵۸ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

او افزود: این امدادرسانی‌ها در قالب ۳۹۶ مأموریت امدادی شامل ۱۷۷ مورد حوادث جاده ای، ۸۸ مورد حوادث شهری، ۵۸ مورد حوادث کوهستان، ۱۶ مورد غرق‌شدگی، ۱۴ مورد حوادث آتش سوزی مراتع، ۲۴ مورد حوادث سیل و آب گرفتگی، ۱۹ مورد حوادثی از قبیل طوفان، خدمات حضوری در برف و کولاک بوده است، که توسط امدادگران و نجاتگران استان خدمات ارائه شده است.


بیشتر بخوانید


کیانی اضافه کرد: در این حوادث امدادگران و نجاتگران موفق به انتقال ۱۹۵ نفر به مراکز درمانی شدند و ۱۵ نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند و همچنین ۲۹ مورد عملیات رها سازی توسط این عزیزان انجام شد.

او ادامه داد: ۹ سورتی پرواز توسط بالگرد جمعیت هلال احمر استان برای نجات جان افراد گرفتار در کوهستان و مناطق کوهستانی انجام شد.

کیانی گفت: در این مدت بیش از ۳۸۷ نفر در پایگاه‌ها و شعبه‌های جمعیت هلال احمر استان اسکان اضطراری داده شدند.

او افزود: در این عملیات‌ها یک هزار و ۵۳۲ امدادگر و نجاتگر در قالب ۴۹۴ تیم عملیاتی با استفاده از ۳۳۸ دستگاه آمبولانس و خودرو امداد و نجات به کار گرفته شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار