معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام عنوان کرد؛

نقش بی بدیل صدا و سیما در نشان دادن عملکرد نیروی انتظامی و آموزش شهروندان

سرهنگ نصرالهی گفت: صدا و سیما نقش بی بدیلی در نشان دادن عملکرد نیروی انتظامی و آموزش شهروندان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ کریم نصرالهی معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام در نشست با معاون اطلاعات و خبر صدا و سیما مرکز ایلام اظهار داشت: فعالیت‌های پلیس در سطح جامعه و ارتباط نزدیک با مردم باید با انرژی و دید مثبت صورت گیرد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه صدا و سیما مرکز استان از ظرفیت‌ها و مخاطبان خوبی برخودار است، افزود: آرامش و سلامت شهروندان برای پلیس از اهمیت ویژه‌ای برخودار است و در ایام گذشته با تعامل کم نظیر بین نیروی انتظامی و صدا و سیما، عملکرد پلیس استان در برخورد با ناهنجاری‌ها به نحو مطلوبی برای آرامش خاطر عموم جامعه از طریق رسانه‌ها بازنشر شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه صدا و سیما نقش بی بدیلی در نشان دادن عملکرد نیروی انتظامی و آموزش شهروندان دارد، ادامه داد: هر ساله صدا و سیما همراه و همگام با پلیس در هفته ناجا و در ارائه عملکرد‌های نیروی انتظامی در راستای آموزش شهروندان از طریق رسانه‌ها قدم برداشته و باتوجه به شیوع بیماری منحوس کوید ۱۹، می‌طلبد امسال از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی تلاش بیشتری انجام دهند.

سرهنگ نصرالهی، نقش آموزش و فرهنگ سازی را در پیشگیری از جرائم موثر دانست و عنوان کرد: با برخورد‌های سلبی نمی‌توان میزان هنجارشکنی‌ها را کاهش داد بلکه برای این منظور ارائه آموزش‌های کیفی و مستمر و همچنین فرهنگ سازی در جوامع هدف امری ضروریست.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام بیان کرد: نتیجه همکاری دو سویه صدا و سیما و پلیس ارتقاء احساس امنیت، آرامش روانی و مصنون ماندن شهروندان در دام هنجار شکنان و قانون گریزان در جامعه است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.