افتتاح یا ساخت ۱۰ طرح در روستا‌های بخش مرکزی لارستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،پاک فطرت مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس گفت: ۱۰ طرح تولیدی، ورزشی و تفریحی با اعتباری ۳۲ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی لارستان افتتاح و یا ساخت آن‌ها آغاز شد.

او، بیان کرد: افتتاح مجتمع گلخانه‌ای تولید زعفران، در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع با اعتباری ۲۰ میلیارد ریال  از سوی بخش خصوصی برای بیش از ۱۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

پاک فطرت، تصریح کرد: آب شیرین کن صنعتی ۱۰ هزار لیتری روستای کهنه بخش مرکزی لارستان از سوی خیر محلی حاج نوازالله جنگجو با همکاری اداره آبفا لارستان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال خریداری و نصب شده است که با افتتاح آن در ماه ۱۳ هزار لیتر آب تصفیه و آب شرب ۷۸۰ خانوار را تامین می‌کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس، ادامه داد: آغاز ساخت مجموعه چمن مصنوعی شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای کهنه و در زمینی به مساحت هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال و ساخت زمین چمن مصنوعی روستای هرمود مهرخویی در زمینی به مساحت ۱۲۰۰مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد از جمله این طرح‌ها بوده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار