مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از توزیع ۲۱ هزار و ۳۵۲ بسته حمایتی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری خوراکی از جمله برنج، روغن و گوشت بین جامعه هدف این نهاد توزیع شده است.

او با بیان اینکه اجرای این طرح که از نیمه دوم مردادماه امسال  و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به دور از تجمع در استان زنجان آغاز شده است، افزود: از ابتدای توزیع سبد کالای حمایتی، ۲۱ هزار و ۳۵۲ خانوار از این بسته خدمتی کمیته امداد بهره‌مند شده اند که بیش از ۸۲ درصد خانواده‌های تحت حمایت را شامل می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه طبق زمان بندی و هماهنگی انجام شده توزیع سبد کالای حمایتی با هدف بهره مندی همه مددجویان تحت حمایت این نهاد، تا پایان تابستان برنامه ریزی شده بود، گفت: به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از تجمع خانواده‌ها مدت زمان توزیع تمدید شد تا افراد با آرامش خاطر نسبت به دریافت سبد حمایتی اقدام کنند.

او از رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در فرآیند توزیع این سبد کالای حمایتی از سوی توزیع کنندگان و  ازمددجویان خبر داد و اضافه کرد: با اولویت بندی انجام شده و اجرای مرحله‌ای توزیع این سبدکالای حمایتی، روزانه تعداد مشخصی از خانواده‌های تحت حمایت بر اساس اولویت صورت گرفته این خدمت را دریافت کرده و فرآیند توزیع به دور از ایجاد تجمع و ازدحام و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.