مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شادی گلم به خاطر برادر زاده ام است و همه این موضوع را می‌دانند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، اظهار داشت: این روز‌ها متاسفانه تماشاگران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، ولی من میان آن‌ها بوده ام و می‌دانم چه حالی دارند. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در کنار حمایت هواداران و درایت کادر فنی، شاید همین باشد که باعث می‌شود بازیکنان با تمام وجود وارد زمین بشوند. ما از همین‌جا انرژی‌های مثبت هواداران را حس می‌کنیم.

او درباره گل‌های حساسی که با وجود آسیب‌دیدگی به ثمر رسانده، اضافه کرد: این گل ها حاصل کار همه بازیکنان تیم است. اگر پشتیبانی و حمایت تیم در زمین نباشد، نه گلی در کار است و نه پیروزی. بچه‌های تیم واقعا از تمام وجود و جانشان مایه می‌گذارند و با جان و دل هم این کار را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


مهاجم گلزن پرسپولیس درباره ۲ گلی که برابر پاختاکور زد خاطر نشان کرد: با وجود فشار و فشردگی زیاد بازی‌ها، با تلاش همه بچه‌ها بازی خوبی شد. نیمه دوم، بهتر هم شدیم. هرچه جلوتر می‌رویم، هماهنگ‌تر می‌شویم و شناخت بهتری پیدا می‌کنیم.

آل‌کثیر درباره شادی گل منحصر به فرد خود افزود: می‌توانید از آن‌هایی که سال‌هاست من را می‌شناسند بپرسید. اصلا اهل این نیستم که بخواهم باعث ناراحتی دیگران بشوم. این مدل شادی که که با چشم انجام می‌دهم از چند سال قبل با من بوده و برای الان نیست. فکر نمی‌کنم اصلا توضیح لازم داشته باشد که ربطی به بازی با پاختاکور نداشت. در همین مسابقات هم در بازی‌های قبلی مقابل الشارجه و السد انجام دادم. حرف و حدیث و حساسیتی نبود. به هر حال من این شادی را به خاطر برادرزاده‌ام انجام می‌دهم که واقعا دوستش دارم و چشم‌های کوچکی دارد. از سال‌های قبل، گل که می‌زدم به افتخارش، چشم‌هایم را مثل او می‌کردم، همین.

او درباره پیش‌بینی خود از بازی مقابل النصر عربستان و ادامه روند گل‌زنی خود گفت: واقعیت این است که این‌قدر همگی حضور در فینال را می‌خواهیم که فرقی نمی‌کند چه کسی گل می‌زند. مهم این است که پیروز شویم. پس همه سعی می‌کنیم که تیم، گل نخورد و همه سعی می‌کنیم که تیم گل بزند. قطعا بازی بسیار سنگین و سختی هم مقابل النصر داریم. با حریفی رو به رو هستیم که از نظر فوتبالی قابل احترام است، همان‌طور که پرسپولیس این گونه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۶:۱۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
شیر مادرت حلالت پسر . تو چقدر خوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۰:۲۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
امیدوارم داخل بازی مقابل النصر پیروز بشیم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۸:۰۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
عاشقتم....والا.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۷:۲۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
آقای عیسی آل کثیر مسیح پرسپولیسه او دعای مادرش راهمراه دارد.این نشون میده که اهل خانواده است وتعصب داره.ازمادرش خواهش میکنم بیشتر دعاش کنه مخصوصابعداز نمازصبح وترجیحاروزشنبه که مقابل النصر سعودی بازی داره.ماهواداراهم آمین میگیم
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی ام
۱۴:۳۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
چشم کسایی ک نمیتونن ببینن کور
Georgia
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
دمت گرم بازیکن واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
متاسفانه دلال بازی تا کنون نگذاشته بود بازیکنانی با این توانایی بالا در تیم‌های بزرگ کشور بازی کنند چون منافع آنها در معرفی بازیکنان خارجی است از این رو بازیکنی مانند آل کثیر از طبقه فقیر جامعه خیلی دور به سطح فوتبال کشور معرفی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
هزاران بازیکن گم نام مثل آ کثیر داریم فقط دل می خواهد که آنها را دعوت کند ولی مافیای پشت پرده نمی گذارد
Canada
محمد.ن.ک
۱۳:۱۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
دشمنان پرسپولیس نمی دونن چطور عقده ی دلشان را به پرسپولیس خالی کنند،به نحوه ی شادی گل آل کثیر گیر می دن...
واقعا برید تو خلوت و از خودتون خجالت بکشید.
به نظرم اگه پرسپولیس تو آسیا قهرمان بشه تلفات از کرونا هم بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
تو کجا بودی تا حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
موافقم باهات،،،آل کثیر خیلی خیلی دیر به پرسپولیس ملحق شد اگر زود تر اینا وارد شده بودشرایط بهتربود.................


سلامتی همه پرپولیسیا
آخرین اخبار