معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از واگذاری دو مرکز معاینه فنی سنگین به متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین زاده معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با توجه به نیاز شهرستان‌های یزد و بافق به مراکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین، احداث دو مرکز در این شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: احداث و بهره برداری از دو مرکز معاینه فنی یاد شده، قرار است به متقاضیان حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار شود.

حسین زاده ادامه داد: متقاضیان احداث مراکز معاینه فنی باید دارای زمین به مساحت حداقل ۵ هزار مترمربع با سند ملکی به نام متقاضی یا اعضای هیئت مدیره بوده و شرایط اخذ مجوز از دستگاه‌های ذیربط را داشته باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ آبانماه سال جاری برای تکمیل فرم تقاضا به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در بلوار پاکنژاد یزد مراجعه کنند.

حسین زاده اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات در مورد نحوه انجام معاینه و صدور برگ معاینه فنی خودرو به تارنمای اداره کل به نشانی yazd.rmto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.