معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: از ابتدای امسال ۲۷ هزار و ۴۱۸ کارت معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان صادر شده است.

حاج صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، از ابتدای امسال ۳۲ هزار و ۳۸۵ ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی در استان مراجعه کردند که در مجموع برای  ۲۷ هزار و ۴۱۸ خودروی سنگین کارت معاینه فنی صادر شده است.

حاج صفری با توجه به اینکه پارسال ده هزار و ۱۵۰ ناوگان به مراکز معاینه فنی در سطح استان مراجعه کرده اند، گفت: از این تعداد ۸۰ هزار و ۳۲۲ ناوگان موفق به دریافت کارت معاینه فنی شده اند.

او با بیان اینکه هفت مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان یزد وجود دارد، افزود: تست میزان صدا لغزش جانبی چرخ ها، ترمز ها، تست کنترل سرعت، توزین خودرو برای افزایش ایمنی سفر‌های جاده‌ای این خودرو‌ها نیز از سوی متصدیان مراکز معاینه فنی مورد بازرسی و کنترل قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: رانندگانی که کارت معاینه فنی معتبر نداشته باشند برای آن ها بارنامه صادر نمی شود.

انتهای پیام/ غ

بیش از ۲۷ هزار  کارت معاینه فنی خودرو‌های سنگین در یزد صادر شده است

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار