دباغی مدیر کل روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی از اهدای پرچم متبرک آستان قدس رضوی به ۸ بیمارستان در استان خبرداد.

دباغی مدیر روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: اهدای پرچم متبرک حرم امن امام مهربانی ها، حضرت رضا همزمان باسراسر کشور، امروز در استان به ۸ بیمارستان اهدا می ‌شود.

او افزود: بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند و دارالشفاء امام جعفر صادق (ع) واقع در مسجد توحید شهرستان بیرجند در سایه این پرچم قرار می‌ گیرند.


بیشتر بخوانید


دباغی بیان کرد: امروز در مراسمی معنوی و با حضور خادمان و خادم یاران رضوی پرچم متبرک آستان قدس رضوی توسط دبیرخانه کانون ‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی به این دو درمانگاه اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با اشاره به مبارزه ایثارگرانه کادر درمان در این ایام اظهار کرد: هدف از اهدای پرچم آستان قدس رضوی به بیمارستان‌ ها تقدیر از خدمات و تلاش ‌های کادر بهداشتی و درمانی است.

او در ادامه گفت: همه ما مرهون خدمات و تلاش‌ های بزرگ مردان و زنان حوزه بهداشت و درمان هستیم که فداکارانه ماه ‌ها است که در لباس خدمت به مردم، انجام وظیفه می‌ کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.