مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ مهر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری زوج قاچاقچی در کاشان

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، حین کنترل محور‌های ورودی به یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس مشکوک و به آن دستور ایست می‌دهند، اما راننده بدون توجه به دستور ایست ماموران از محل متواری می‌شود که در ادامه طی اقدام به موقع و ضربتی، خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری یک زوج جوان در این عملیات خبرداد و خاطرنشان کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی بازرسی دقیق از آن ۵۴ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

سرهنگ بساطی در خاتمه با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را از مرز‌های شرقی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به تهران را داشتند افزود: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.
 

دپوی مهتابی‌های ال‌ای دی قاچاق برملا شد

سرهنگ" کامران ریاحی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه رصد و کنترل هوشمندانه انبار‌ها و مکان‌های تخلیه بار‌ها با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی کالای قاچاق در یکی از انبار‌های سطح شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آورده که در نتیجه این عملیات یک هزار و ۳۸۰ عدد مهتابی ال‌ای دی خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این کالا‌های قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده از تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی برای برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

 

ناکامی قاچاقچیان مواد افیونی در اصفهان

سروان" سید روح الله فاطمی" با اعلام این خبر اظهار داشت: نیرو‌های رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان، حین کنترل و رصد هوشمندانه جاده خاکی اطراف ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین به ۲ دستگاه موتورسیکلت که در حال تردد در این مسیر بودند مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن موتورسیکلت‌های مربوطه در بازرسی دقیق از بار همراه آنان ۸۰ کیلو تریاک و ۴۰ کیلو هروئین را کشف کردند.

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد افیونی در این عملیات خبر داد و گفت: به حمد الله با هوشیاری و اقدام به موقع و ضربتی ماموران متهمان علی رغم ترفند خود برای دور زدن ایست و بازرسی و گمراه کردن ماموران در انتقال محموله مواد مخدر ناکام شدند.
 

انحراف تریلی حامل الکل موجب سوختگی ۱۲ نفر در کاشان شد

روح‌الله فدائی افزود: جمعه شب در پی دریافت گزارشی مبنی بر بروز حادثه‌ای جاده‌ای، تیم‌های عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات به محل واقع در ۱۵ کیلومتری اتوبان کاشان- نطنز اعزام شدند.
دستگیری زوج قاچاقچی در کاشان / دپوی مهتابی‌های ال‌ای دی قاچاق برملا شد


او بیان کرد: بر اساس مشاهدات عینی در جریان این حادثه لاستیک تریلر در حال حرکت دچار ترکیدگی و ۲ مخزن الکل به بیرون پرت شد که پس از برخورد با یک دستگاه خودروی پیکان موجب آتش‌سوزی شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اضافه کرد: شعله‌های آتش در نهایت به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پرایدی که در آن مسیر بودند نیز سرایت کرد و موجب سوختگی ۱۲ نفر از سرنشینان این خودرو‌ها شد.

او با اشاره به اینکه آسیب‌دیدگان حادثه از سوی نیرو‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، اظهار داشت: آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۴ و ۵ کاشان با توجه به نوع حادثه و اشتعال‌زایی بالای الکل کماکان در محل هستند و تا پایان عملیات رفع خطر و انتقال الکل‌ها به صورت تیم احتیاط از حادثه حضور خواهند داشت.

فدائی در ادامه از هم‌وطنان خواست تا در هنگام بروز سوانح رانندگی، از تجمع در محل حادثه به جد خودداری کنند و با باز گذاشتن مسیر تردد، نیرو‌های امدادی را در انجام وظایف یاری نمایند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.