مدیر امور برق منطقه یک اهواز گفت: به منظور حفظ پایداری شبکه و کاهش تلفات، عملیات تبدیل سیم به کابل کوی بشارت این کلانشهر با اعتباری بالغ ۴ میلیارد ریال اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آرش بندار زاده مدیر امور برق منطقه یک اهواز تامین برق مطمئن و پایدار در مناطق گرمسیری به دلیل اهمیت وسایل سرمایشی، یک ضرورت مهم و اساسی عنوان کرد و گفت: به همین منظور عملیات تبدیل سیم به کابل شبکه برق کوی بشارت در این کلانشهر اجرایی شد.

او با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ ۴ میلیارد ریال اجرا شد و مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش ضریب پایداری، بهبود شاخص‌های ایمنی و کاهش تلفات انرژی از جمله اهداف مهم پروژه‌های تبدیل سیم به کابل خودنگهدار است که افزایش سطح خدمات توزیع برق را ب دنبال دارد.

بندار زاده بیان داشت: عملیات تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در کوی بشارت کلانشهر اهواز، طی ۲ فاز آغاز و با تلاش همکاران این امور، در فاز اول با نصب ۲۶ اصله پایه، یک هزار و ۹۲۰ متر کابل خود نگهدار و جمع آوری ۱۹ اصله پایه فرسوده به پایان رسید و فاز دوم نیز با بکارگیری ۲۸ پایه جدید و جمع آوری ۲۰ اصله پایه فرسوده در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیر امور برق منطقه یک اهواز جلب رضایت شهروندان به منظور تحقق حقوق شهروندی جز اولویت اول اداره عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای این پروژه مهم شاهد ارائه برق مطمئن و پایدار خواهیم بود، ضمن اینکه اعتبار اختصاص یافته به پروژه تبدیل سیم به کابل کوی بشارت ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شبکه برق ، تولید برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.