رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه تمسک به بیانیه گام دوم انقلاب، عامل استمرار دفاع مقدس و مقاومت است، گفت: آنچه که به دنبالش هستیم، در بیانیه گام دوم انقلاب کاملأ مشهود و روشن است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب رضا ارزانی، گفت: زمانی که ما دفاع مقدس را داشتیم در حقیقت سبک زندگی ما بر اساس دفاع مقدس بود.

دفاع‌مقدس در تمام شئون‌زندگی ما حضور داشت
وی‌افزود: دفاع مقدس در تمام شئون زندگی ما حضور داشت، به این معنا که همدلی، ایثار، ساده‌زیستی، دانش‌افزایی، ارتباط با همگان، مهارت‌افزایی مردم، تمام این‌ها از مؤلفه‌های آن زمان بود، همه و همه تلاش می‌کردند تا بیشتر بدانند و آموزش ببینند.

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور تأکید کرد: اگر ما بخواهیم این را داشته باشیم و دفاع مقدس و مقاومت همیشه استمرار داشته باشد، طبیعتأ باید تمام آن مؤلفه‌ها را اول احصا کنیم، بر اساس آن با همین مدل برای استمرار انقلاب تأمل کنیم.

ارزانی تصریح کرد: آنچه که به دنبالش هستیم، در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری در آن هفت بندی که فرمودند، کاملأ مشهود و روشن است.


بیشتر بخوانید


رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: اگر بخواهیم استمرار دفاع مقدس و همان روحیه را داشته باشیم، طبیعتأ راهکارش این هست که به این بیانیه تمسک کنیم.

ارزانی اظهارداشت: دقیقأ تمام آن مؤلفه‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.