فرماندارصحنه گفت: عرضه نان بی کیفیت و نامرغوب به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا حیدری  با بیان اینکه  نان بخش اصلی سبد غذایی مردم است گفت: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و اعضای کارگروه باید بازرسی و نظارت مستمری بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه با کم فروشی  نان برخورد خواهد شد بیان کرد: تحویل نان بی کیفیت و نامرغوب به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و  لازم است متولیان امر پاسخگو باشند و قطعا با افرادی که در این زمینه کوتاهی کنند و نظارتی بر این روند نداشته باشند برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندارصحنه  اظهارداشت:از نانوایی‌هایی که در زمینه تولید با کیفیت نان و رعایت انصاف وبهداشت محیط کاری دقت لازم دارند تقدیر و در خصوص نانوایی‌های متخلف نیز برابر قانون تصمیم گیری به عمل آید.

علیرضا حیدری فرماندار در ادامه این جلسه تامین کالا‌های ضروری و کنترل قیمت‌ها را از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار شهرستان دانست و بیان کرد: لازم است مصوبات جلسات کارگروه تنظیم بازار تا کسب نتیجه توسط اعضاء با تلاش و جدیت و با دقت پیگیری شود همچنین گشت‌های مشترک برای مقابله با هر گونه کم فروشی، گرانفروشی، تخلفات صنفی توسط ادارات ذیربط انجام شود تا کیفیت اجناس، کمیت و کنترل قیمت‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.