فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور شهر برازجان امسال به پایان می‌رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: عملیات ساخت فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور شهر برازجان این استان تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور شهر برازجان امسال به پایان می‌رسدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان در دست احداث بیمارستان ۱۷شهریور برازجان بیان کرد: این بیمارستان در پنج طبقه و یک زیرزمین با ۱۶۰ تخت‌خواب در دست ساخت است که فاز اول آن تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و عملیات اجرایی فاز دوم نیز در سال آینده آغاز خواهد شد.

او در جریان بازدید از مجتمع کلینیک تخصصی شهر برازجان نیز عنوان کرد: این مجتمع در زمان حاضر با ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا و ۳۰ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در ارائه خدمات درمانی سرپایی در شهرستان دشتستان تحول خیلی خوبی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ادامه داد: در این مرکز مردم می‌توانند از خدمات پزشکان و متخصصان با هزینه دولتی استفاده کنند و در سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

دکتر کشمیری در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی مرکز بستر درمان شهر شبانکاره بیان کرد: این مرکز با هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا آماده افتتاح است و مراحل نهایی تجهیز، رفع نواقص آب و برق و محوطه سازی را سپری می‌کند که امیدواریم به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.