به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان،سید موسی خادمی اظهار داشت: یکی از ابتکارات و اقدامات بسیار خوب دولت در راستای عدم حضور فیزیکی مردم در ادارات، راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی به مردم است.
او افزود: این موضوع در سراسر کشور و از جمله در استان لرستان مورد توجه قرار گرفته است و به خصوص در شرایط کنونی به صورت روشنتر و تخصصیتر مد نظر مدیران قرار گرفته است.
او ادامه داد: خوشبختانه در طول ایام سال در لرستان مدیران کل دستگاههای اجرایی و همچنین مدیران استانداری با حضور در این طرح پاسخگوی مردم به صورت مستقیم هستند.
استاندار لرستان بیان کرد: امروز این افتخار را داشتیم که با حضور در این برنامه با تعدادی از هم استانیهای عزیز در مورد مشکلات آنها صحبت کنیم.
خادمی گفت: نوع مشکلات متفاوت بوده و بعضی از موارد مشکل قانونی دارند و بعضی ممکن است در اثر کم کاری دستگاهها به وجود آمده باشند و صرف نظر از نوع مشکل همین که مردم این فرصت را پیدا میکنند تا مشکلات خود را مستقیماً با مسئولان مطرح کنند خود کاری ارزشمند است.
او ابراز امیدواری کرد که با انجام این فرآیند بخش قابل توجهی از مشکلات مردم که با آن مواجهند در سیستم اداری استان برطرف شود.
انتهای پیام/ب