سرهنگ عزیز زاده خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) را افتخاری بزرگ دانست و گفت: ویروس کرونا، توفیق خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات را از مردم و نیروی انتظامی سلب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام در جلسه تعاملی با نهاد‌های دولتی و روسای پلیس‌های تخصصی، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی که فرمودند:"امسال اربعین حسینی را در خانه برگزار کنیم " به علت گسترش ویروس کرونا، افتخار خدمت رسانی به زائران حسینی (ع) را نداشتیم.

او افزود: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به عدم پذیرش زائران از سوی کشور عراق و بسته بودن مرزها، با حضور فعال در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز مهران، ضمن پایش شبانه روزی از تردد به سمت مرز جلوگیری خواهیم کرد.

عزیز زاده با بیان اینکه وظیفه اصلی نیروی انتظامی در این ماموریت، تامین نظم و امنیت به ویژه در مسیر تردد زائران بود، اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی کرونا، امسال راهپیمایی بزرگ اربعین برگزار نخواهد شد و به نوعی این توفیق از ناجا برای خدمت به عاشقان حسینی (ع) سلب شده است.

جانشین انتظامی استان ایلام، ادامه داد: به واسطه مجاهدت‌های کارکنان خدوم نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های نظامی، امنیتی و قضائی تا امروز امنیت با ثبات و مثال زدنی را در استان شاهد بوده ایم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.