مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: پروژه فاضلاب سبزوار از محل اعتبارات استانی، جاری و مشارکت مردمی، تبصره سه فاضلاب و پیوست قانون تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ریاضی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت:تکمیل پروژه فاضلاب سبزواربه الحاق سه منطقه حاشیه‌ای کلاته سیفر، قلعه نو و بهاران به سبزوار است که روند تکمیل پروژه فاضلاب را طولانی کرده است.
 
او  با اشاره به ۱۳۰ هزار مشترک آب در سبزوار افزود: ۸۵ درصد مشترکان تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند که ۵ هزار مشترک را ساکنان مناطق یاد شده تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار ادامه داد: چنانچه ۹۰ درصد مشترکان آب تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار داشته باشند آن منطقه دارای شبکه کامل تلقی می‌شود.

ریاضی بیان کرد:  آبفای سبزوار بر اساس وظیفه ذاتی خود، کار اجرای شبکه جمع آوری این مناطق را در دستور کار قرار داده است به گونه‌ای که ۷۰ درصد عملیات شبکه گذاری فاضلاب منطقه قلعه نو به اتمام رسیده، پروژه مربوط به کلاته سیفر شروع شده و اسناد پروژه بهاران هم در حال تهیه است.
 
او  همچنین ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر سبزوار را ۲۰ هزار متر مکعب در شبانه روز اعلام کرد که در حال حاضر با تمام ظرفیت در مدار قرار دارد.

انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
با سلام و احترام خدمت مسئولین آب وفاضلاب سبزوار...گلشن ۱۸ هم که انتهای آن همین بهاران ۲۸ به همون خدایی که می پرستین رسیدگی کنین که مشکل بهداشت این منطقه دچار مشکل شده ولجن وکثافات برداشته... مجوز کف وبر هم دارن فقط همین آسفالت وفاضلاب معضلی بزرگ برای ساکنان آن شده لطفا هر چه زودتر رسیدگی کنین به هر جا هم رفتین هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته چاره چیه دیگه کجا باید شکایت کنیم که نکرده باشیم با سپاس