ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که اعضای یک شبکه تروریستی طالبان در شهر کابل توسط نیروهای قطعات خاص این ریاست بازداشت شده‌اند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که اعضای یک شبکه تروریستی طالبان در شهر کابل توسط نیروهای قطعات خاص این ریاست بازداشت شده‌اند.

در این اعلامیه آمده است: این افراد که شمار آنان به ۱۵ نفر می‌رسد و مامور ترور نیروهای امنیتی ـ دفاعی، افراد برجسته و چهره‌های سیاسی افغانستان بودند، در یک عملیات ویژه نیروهای قطعات خاص ریاست امنیت ملی بازداشت شده‌اند.

بر اساس این اعلامیه، اعضای این شبکه در گروه‌های 4 و 5 نفری تنظیم می‌شدند و به تثبیت محل زندگی و رفت و آمد نیروهای امنیتی ـ دفاعی، افراد برجسته و چهره‌های سیاسی افغانستان می‌پرداختند و سپس برنامه ترور را اجرایی می‌کردند.

ریاست امنیت ملی افغانستان افزوده است که این شبکه تروریستی در صدد بود تا نیروهای امنیتی و هموطنان عزیز افغانستان را ترور کنند که قبل از عملی شدن برنامه شوم شان، توسط نیروهای قطعات خاص بازداشت شدند.

این نهاد اضافه کرده است که سایر گروه‌ها و شبکه‌های تروریستی که با استفاده از ماین گذاری و ترورهای هدفمند در صدد برهم زدن نظم و ایجاد اخلال در امنیت جامعه می‌باشد نیز تحت پیگرد نیروهای امنیتی ملی قرار دارند و در زودترین فرصت بازداشت خواهند شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار