فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ظفر شش در شهر‌های مختلف استان با محوریت کرمانشاه، گفت: کشف ۲۳۸ فقره سرقت و دستگیری ۳۸۶ مجرم و هنجارشکن از مهمترین نتایج اجرای طرح بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : طرح ظفر شش با حضور پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

او گفت : در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، حدود ۱۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۴۱ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان به همراه ۸۰ نفر از معتادان متجاهر دستگیر شدند.

جاویدان از کشف ۵۵۰۰ عدد انواع قرص روان گردان و انهدام یک باند عرضه مواد مخدر خبر داد و افزود: ۲۴ مکان عرضه، تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

کشف ۲۳۶ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به کشف ۲۳۶ فقره سرقت منزل، مغازه، احشام، خودرو، تلفن همراه و ... توسط کاراگاهان پلیس آگاهی اشاره و افزود: کشف ۲۱ فقره سرقت خودرو، ۴۸ فقره داخل خودرو و ۲۳ فقره سرقت اماکن از جمله آن‌ها بوده است.

او دستگیری ۹۱ سارق را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی برشمرد و گفت: همچنین با تلاش کارآگاهان یک قاتل فراری و یک نفر اسیدپاش دستگیر شدند.

جاویدان به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: کشف حدود ۳۰۰ هزار ماسک غیر بهداشتی و کشف انواع اقلام خانگی مانند یخچال، لباسشویی، البسه خارجی و اقلام خوارکی از جمله اقلام قاچاق کشف شده در این طرح بوده است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط پلیس امنیت اقتصادی را ۲۴ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در همین راستا ۳۳ نفر که در امر قاچاق اقلام ضرروی و مایحتاج مردم فعالیت داشتند، نیز دستگیر شدند.

کشف ۲۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی

او در خصوص اقدامات پلیس امنیت عمومی، گفت: کشف ۲۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی و دستگیری ۳۹ نفر از اراذل و اوباش از جمله اقدامات این پلیس بوده است.

جاویدان افزود: حدود ۱۲۰۰ مورد تذکر در خصوص آلودگی صوتی، بدپوششی، دور دور کردن، مزاحمت و ... و انجام ۱۷۰ مورد تذکر به واحد‌های صنفی متخلف و پلمب ۲۵ قلیانسرا، عرضه پوشاک و آرایشگاه از دیگر اقدامات پلیس امنیت عمومی در این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ۱۷۰۰ مورد تذکر لسانی در خصوص آلودگی صوتی، بد پوششی، مزاحمت خیابانی توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: همچنین از ۲۰۰ نفر اخذ تعهد و از این تعداد ۵۸ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

او توقیف ۱۲۷ دستگاه خودرو و ۴۲ دستگاه موتورسیکلت را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

جاویدان مجموع دستگیری‌های انجام شده توسط پلیس‌های شرکت کننده در طرح را ۳۸۶ مجرم و هنجارشکن عنوان کرد و گفت: این افراد شامل سارقان، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و افرادی بودند که علی رغم تذکرات قبلی اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگران کرده و یا پوشش مناسب نداشتند .

دستگیری ۵ اخلالگر نظام ارزی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۵ اخلالگر نظام ارزی و کشف مقادیر قابل توجهی دلار غیرمجاز از آن‌ها خبر داد.

حسین براری افزود: ماموران کلانتری ۱۱ مرکز پس از اطلاع از حضور چند اخلالگر نظام ارزی در سطح شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۵ نفر از این افراد در کوچه لک‌ها شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

براری گفت: در بازرسی از این افراد ۶ هزار و ۴۰۰ دلار معادل حدود یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از معرفی اخلالگران ارزی دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد

کشف ۵۰ میلیون ریال چک پول جعلی در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۵۰ میلیون ریال چک پول تقلبی در این شهرستان خبر داد.

هوشنگ مبارکی افزود: پس از اطلاع پلیس آگاهی جوانرود در خصوص اینکه شخصی قصد واریز مبلغ زیادی چک پول جعلی ۵۰۰ هزار ریالی در یکی از شعب بانکی را دارد، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این گزارش موضوع را به مسئولان بانک گزارش و با عزیمت به شعبه مورد نظر متهم را دستگیر کردند.

مبارکی گفت: در بازرسی از فرد دستگیر شده ۱۰۰ قطعه چک پول جعلی ۵۰۰ هزار ریالی جمعا به مبلغ ۵۰ میلیون ریال کشف و این فرد به پلیس آگاهی جهت تحقیقات بیشتر منتقل شد.

کشف ۴ تن چوب قاچاق

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان و توقیف یک دستگاه کامیون خبر داد.

او گفت: ماموران انتظامی جوانرود حین گشتزنی به یک کامیون مشکوک و پس از بازرسی از آن ۴ تن چوب قاچاق کشف شد.

مبارکی از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی خبرداد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.