مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ مهر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۷۵ کیلو هروئین در یک عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "البرز" مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در حال جابه جایی محموله‌ای در یکی از محور‌های مواصلاتی جنوب استان "اصفهان" است که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی اطلاع داده شد.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "اصفهان" و شهرستان "لنجان" نیز بلافلاصله وارد عمل می‌شوند و طی عملیاتی ضربتی کامیون کشنده متعلق به این سوداگر مرگ را شناسایی و در محور "لنجان-ذوب آهن" متوقف می‌کنند.

سرهنگ هاشمی فر تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون ۳۷۵ کیلو هروئین که درکف اطاق بار خودرو به طور حرفه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

جانشین انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.
 

کشف ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: در این راستا ماموران کلانتری ۲۸ حین گشت زنی‌های هدفمندخود در سطح حوزه به فردی که در حال حمل مقادیر کابل برق بوده مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر وی را به کلانتری منتقل کردند.

او افزود: طی بازجویی‌های صورت گرفته مشخص شده وی از سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی می‌باشد که به ۴ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

سرهنگ "اکبری" همچنین از عملیاتی دیگر توسط ماموران کلانتری ۲۶ خبر داد و گفت: ماموران آن یگان نیز در حین سرکشی و بازدید از کارگاه‌ها و ضایعاتی‌ها با انجام اقدامات پلیسی یک سارق سیم و کابل برق را شناسایی و ضمن دستگیری وی در بازرسی از کارگاه وی تعداد ۸ عدد موتور و پمپ کولر به همراه ۴ عدد قطعات خودرو و ۵۰ متر سیم و کابل برق را کشف کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت ۱۰ فقره کابل و سیم برق اعتراف کرد.

سرهنگ "اکبری" با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت طی این دو عملیات، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: شهروندان به نکات حفاظت فیزیکی اموال و امکنه خود توجه ویژه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق شماره تماس ۱۱۰ موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

 

دستگیری کلاهبردار و مزاحم اینترنتی در نجف آباد

سرهنگ "محمدحسین باباکلانی در تشریح این خبر گفت: با توجه به ارجاع شکوائیه‌ای با موضوع مزاحمت از طریق شبکه‌های اجتماعی، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اظهارات شاکی، کارشناسان پلیس فتا بلافاصله اقدامات فنی تخصصی خود را آغاز و پس از بررسی‌های لازم سرنخ‌هایی از شناسایی مزاحم سایبری بدست آوردند و در تحقیقات بعدی متهم را در شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از ادامه تحقیقات فنی روی این پرونده خبر داد و گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم علاوه بر مزاحمت با عضویت در شبکه‌های اجتماعی خود را فردی مونث معرفی و از طعمه‌های خود درخواست شارژ، بسته اینترنتی یا وجه نقد می‌کرده که در یک مورد مبلغ ۵۰ میلیون ریال از شخصی در یکی از استان‌های مرکزی کشور کلاهبرداری کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویداد‌ها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.
 

چهار زخمی در پی انفجار کپسول گاز خودرو در قهدریجان

رئیس آتش نشانی شهر قهدریجان با بیان اینکه در پی انفجار کپسول گاز خودرو، واحد آتش نشانی شهر قهدریجان و سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه، چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر، دختر ۱۳ ساله و پسر ۱۰ ساله دچار مصدومیت و سوختگی شدند که حال پدر خانواده وخیم است.
کشف ۳۷۵ کیلو هروئین در یک عملیات مشترک پلیسی / کشف ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق در اصفهان


نصرالله سلمانیان با بیان اینکه مصدومان حادثه به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم علیه السلام اصفهان منتقل شدند افزود: با حضور به موقع ماموران آتش نشانی، آتش محل اطفاء و از انتقال آن به خانه ها‌ی مجاور جلوگیری شد.

او افزود: به علت انفجار شدید شیشه‌های تعدادی از خانه‌های مجاور شکسته شد.

او گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

 

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال داروی دامپزشکی قاچاق در"فریدن

سرهنگ "مختار بهارلو در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش شبکه دامپزشکی مبنی بر احتکار و قاچاق دارو در یک واحد منزل مسکونی در سطح شهر داران، بلافاصله مراتب در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ داران قرار گرفت.

او افزود: پس از یک سری اقدامات فنی و میدانی با شناسایی محل دپوی دارو‌های احتکاری طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل مسکونی مورد نظر، ۱۰۰ قلم انواع داروی دامپزشکی احتکاری و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با بیان اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد، اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دارو‌های کشف شده، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ مختار بهارلو در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و احتکار مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
 

تصادف دو دستگاه پراید در جاده اصفهان-اژیه

عباس عابدی اظهار کرد: تصادف دو دستگاه پراید صبح امروز در محور اصفهان- اژیه قبل از دستجا به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد که دو کد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: این حادثه شش مصدوم مرد در سنین ۱۹ تا ۵۵ ساله داشت که مصدومان به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند. این حادثه هیچ فوتی نداشته است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.