مجید تفرشی:

بی بی سی فقط برای اخبار کرونای ایران رسانه دقیقی است!

تحلیلگر مسائل سیاسی نسبت به اینکه شبکه بی بی سی فقط به خبر کرونای ایران به طور مفصل می‌پردازد و اخبار کرونای انگلیس در خط خبری این رسانه جایی ندارد انتقاد کرد.

بی بی سی فقط برای اخبار کرونای ایران رسانه دقیقی است!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها اخبار همه گیری ویروس کرونا در صدر خبر‌های همه رسانه‌های دنیاست، اما در این بین بی بی سی فارسی ظاهراً فقط اخبار مربوط به مرگ و میر و ابتلای ایران را به صورت گسترده پوشش می‌دهد و درباره آن برنامه‌های مستند‌ و رپرتاژ‌های مختلف پخش می‌کند. گویا اخبار کرونای مربوط به کشور انگلیس و سایر کشور‌های غربی جایی در اخبار این شبکه یا دیگر شبکه‌های همفکر آن ندارد.


بیشتر بخوانید


مجید تفرشی، تاریخ نگار و تحلیلگر تحولات معاصر ایران در واکنش به این اقدامات BBC توئیتی را در اکانت توئیتر خود منتشر کرد و نوشت:

"طبق آمار‌های رسمی، مبتلایان جدید کرونا در بریتانیا طی هفته گذشته با ۱۰۹٪ افزایش و ۱۴۱۶۲ مورد روزانه جدید، به ۵۴۴۲۷۵ مورد رسیده. مرگ کرونایی با ۷۰ مورد مرگ روزانه و ۳۲٪ درصد افزایش هفتگی مجموعا به ۴۲۵۱۵ مورد مرگ رسیده. این آمار در اخبار BBC و ... جایی ندارد."

در ادامه توئیت منتشر شده مجید تفرشی را مشاهده می‌کنید:

شبکه BBC فقط برای خبر کرونای ایران رسانه دقیقی است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.