همه چیز درباره سررسید ۱۴۰۰ و تقویم رومیزی

سررسید ۱۴۰۰ را با توجه به موارد مختلفی همچون سایز، ترتیب صفحات، نوع جلد و صحافی به انواع مختلفی تقسیم می‌کنند که در این خبر به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

 سررسید 1400

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سررسید نوعی دفتر یادداشت است که هر روز آن تاریخ دارد؛این دفتر می تواند با توجه به نوع کاربری (تبلیغاتی،سازمانی،شخصی و ...) اطلاعاتی را در اختیار مخاطب قرار دهد و مخاطب نیز اطلاعات شخصی خود را وارد آن کند و همواره به همراه داشته باشد.

سررسید1400 را با توجه به موارد مختلفی همچون سایز ، ترتیب صفحات ، نوع جلد و صحافی به انواع مختلفی تقسیم می کنند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم :

 

انواع سررسید بر اساس سایز

چاپ سررسید 1400 از لحاظ ابعاد محدودیت خاصی ندارد اما به مرور زمان با توجه به نوع کاربرد و برای به حداقل رساندن دور ریز کاغذ قالب های استانداردی مرسوم شده که از پر استفاده ترین آنها می توان به وزیری ، رقعی ، اروپایی ، پالتویی ، جیبی و رحلی اشاره کرد.

سررسید وزیری 1400

ابعاد سررسید وزیری 24 در17  بوده و به دلیل پهنای قابل توجه مناسب فضای دفتری است،این نوع سررسید صفحات بزرگی دارد که می تواند برای افرادی که نیاز به نگارش حجم وسیعی از اطلاعات در روز دارند مناسب باشد.

سررسید اروپایی 1400 و سررسید رقعی 1400

سررسید اروپایی 21 در 12 است و به نسبت قطع وزیری فضای کمتری در اختیار مخاطب قرار می دهد همچنین سررسید رقعی نیز از لحاظ ابعاد (21در5/14) تفاوت اندکی با قطع اروپایی دارد.

سررسید جیبی 1400 ، سررسید رحلی 1400 و سررسید پالتویی 1400

سررسید رحلی 5/28 در 21 ، سررسید  پالتویی 17 در 12 و  سررسید جیبی دارای ابعاد 12 در 9 است.

سررسید اختصاصی 1400

انواع سررسید بر اساس جلد و صحافی

صحافی به  نوع اتصال و کنار هم قرار گرفتن کاغذ ها می گویند که در سررسید می‌تواند به صورت دوخت ، فنر ، کلاسوری و چسب گرم باشد همچنین جلد سررسید از جنس های مختلفی همچون چرم ، ترمو ، گالینگور ، سلفونی و ... ساخته می شود شایان به  ذکر است که نوع صحافی و جنس جلد با  توجه به مورد استفاده قابل تغییر است و در قیمت سررسید تاثیر می گذارد.

 

انواع سررسید بر اساس ترتیب صفحات

به طور کلی نحوه چینش روز ها در صفحات چهار فرم رایج دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و از قرار زیر هستند :

 

1-سررسید روزشمار 1400

هر صفحه سررسید روزشمار یا  همان  روز در صفحه مخصوص یک روز است و در انتهای هفته پنجشنبه و جمعه یک صفحه را شریک می شوند به این صورت شما هفته خود را در شش صفحه خواهید داشت؛سالنامه های روزشمار به  دلیل  داشتن  فضا مناسب افرادی است که نیاز دارند کارهای هر روز خود را یادداشت کنند و گاها به جزئیات آن نیاز دارند.

2-سررسید دو روزشمار 1400

سالنامه های دو روزشمار درون هر صفحه خود دو روز را  جای می دهند و سه روز آخر هفته یعنی چهارشنبه  ، پنجشنبه و جمعه یک صفحه مشترک دارند؛به این صورت شما هفته خود را در سه روز دارید از این رو این سررسید ها به سررسید هفته در سه صفحه نیز شناخته  می شوند.

3-سررسید هفته شمار 1400

سررسید هفته شمار یا  هفته در صفحه نوع دیگری از سررسید ها است  که تمام روز های هفته را در یک صفحه نشان می دهد که بیشتر مناسب مدیران است (چون احتیاجی به درج دقیق اطلاعات ندارند و تنها عناوینی مانند صورت جلسات را ثبت می  کنند) از این رو به آن سررسید مدیریتی نیز می گویند.

4-سررسید ماه شمار 1400

هر صفحه  از این سالنامه حاوی اطلاعات یک ماه کامل است پس بخش اصلی سررسید شامل 12 صفحه و باقی برگه ها به یادداشت اختصاص می یابد.

 

سررسید 1400 به عنوان هدیه تبلیغاتی

سررسید به دلیل  ویژگی های خاص و کاربردهای پرشمار خود ، جذابیت عمومی بالایی دارد و چون مدت زمان  استفاده از آن طولانی مدت است (تا 1 سال) مخاطب ممکن است در هر روز چندین بار برای بررسی لیست کارهای خود ، تاریخ و یا اطلاعات دیگر به آن مراجعه کند و در این مدت چشم مخاطب به برند شما عادت کرده و حس اطمینان و اعتماد ایجاد می کند؛لازم به ذکر است تاثیر مشتری شما که به طور مستمر در معرض این تبلیغات بوده به صورت دائمی خواهد بود.

اجزای تشکیل دهنده سالنامه1400

می توان بخش های مختلف سالنامه را به دو بخش اصلی ضمیمه و داخله تقسیم بندی کرد که هرکدام به شرح زیر هستند :                 

1-ضمیمه :هر بخشی به غیر از داخله سررسید را ضمیمه می گویند،سالنامه با بخش اول ضمیمه شامل آستر بدرقه (مقوای متصل کننده جلد به صفحات) ، صفحه مقدمه (شامل بسم الله ، لحظه سال تحویل و اطلاعات  شرکت) ، صفحه مشخصات ، تعطیلات رسمی ، سال در یک نگاه شروع شده و بعد از برگه های داخلی سررسید با بخش دوم ضمیمه حاوی مناسبت های سال ، تلفن های ضروری ، مسافت های زمینی و هوایی ، اختلاف ساعت ، جدول تبدیل مقیاس ، برگه های یادداشت و دفتر تلفن به  پایان می‌رسد.

2-داخله  :داخله بخش اصلی هر سررسید را تشکیل می دهد که شامل صفحات تاریخ دار و فضای پایین آنها برای یادداشت کردن است.

تقویم رومیزی 1400

تقویم رومیزی 1400

تقویم یکی از عناصر جدا نشدنی زندگی ماست که به جرات می توان گفت تقاضا و استفاده از تقویم رومیزی بسیار فراگیر تر از سررسید است زیرا همه افراد نیاز به آگاهی از روز و تاریخ دارند اما ممکن است لزومی برای یادداشت کردن اطلاعات خود نداشته باشند؛از این رو تقویم رومیزی را می توان یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی عنوان کرد،گفتنی است چاپ و سفارشی سازی تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی هزینه به مراتب کمتری نسبت به روش های دیگر دارد.

 

چاپ سررسید اختصاصی 1400

شما می‌توانید با توجه به نوع و  حجم تبلیغات خود اطلاعتتان را درون سررسید ( لت،آستر بدرقه و ... ) و یا بیرون آن (جلد ، پلاک و آویز روبان) درج کنید.

همچنین قابلیت چاپ انواع سررسید فانتزی ، سالنامه ارگانایزر ، تقویم 1400 ، سررسید نوبت دهی و ... برای تیراژ های گوناگون با موضوعات مختلف (مانند سررسید مذهبی ، سررسید تاریخی ، سررسید پزشکی) به صورت اختصاصی وجود دارد.

برای تهیه سررسید وسالنامه 1400 و همچنین تقویم رومیزی1400 می توانید ازخدمات مجموعه پارت بهره ببرید؛پارت مجهزترین مجموعه چاپ و تبلیغات کشور با به کارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی و مجرب ترین کارشناسان و تجربه همکاری با برند های برتر کشور  قادر به ارائه بهترین کیفیت محصول نهایی شما است،همچنین علاوه بر استفاده از قالب سررسید های عمومی برای صرفه جویی در زمان و هزینه امکان استفاده از خدماتی چون مشاوره رایگان از طریق ارتباط با کارشناسان فروش پارت نیز میسر است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صبح آگهی
۱۲:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
ممنون از مطالب کاربردی و جامعتون. برای مشاهده و خریداری هدایای تبلیغاتی متنوع از جمله تقویم رومیزی و کسب اطلاعات بیشتر و میتوانید به سایت صبح آگهی نیز مراجعه کنید.
آخرین اخبار