در بسته حوادث یکشنبه ۲۰ مهرماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در اندیمشک/ پلیس دستان ۸ سارق در اهواز را بست

حوادث امروز یکشنبه ۲۰ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۲۰ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق حرفه‌ای منزل در اندیمشک دستگیر شد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی موفق شدند سارق حرفه‌ای را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

او با بیان اینکه سارق مزبور دارای سوابق سرقت منزل است و در بازجویی پلیس به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد، اما از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده پرسه زدن و دور زدن افراد غریبه و مشکوک بخصوص به صورت پیاده یا با موتورسیکلت در محله و خیابان سکونت خود، بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ در طول شبانه روز جهت پیگیری و بررسی پلیس اطلاع دهند.

سارقان موتور سیکلت در دام پلیس اهواز افتادند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در برخی مناطق کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۳ اهواز پس از شناسایی هویت سارقان با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و تعداد ۱۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

او ادامه داد: متهم پس از شناسایی از سوی مالباختگان به ۳۰ فقره سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مراجع قضائی، با قرار مناسب روانه زندان شد.

شرور تحت تعقیب در چنگال پلیس اندیمشک

سرهنگ امیر عباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی کسب حکم دستگیری متهم تحت تعقیب "الف–ع" از مرجع قضائی این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و با توجه به اینکه متهم مذکور ۹ بار سابقه زندان را در پرونده شوم خود دارد و به اتهام ۳۱ فقره سرقت مسلحانه، نزاع، تخریب عمدی و اخلال در نظم عمومی تحت تعقیب محاکم قضائی بود، با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۱، با کار اطلاعاتی مخفیگاه او را شناسایی کردند و جهت دستگیری با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه به محض حضور ماموران در محل، شرور تحت تعقیب با قدرت نمایی قصد مقاومت و فرار از دست پلیس را داشت که با عکس العمل به موقع ماموران انتظامی و رعایت قانون بکارگیری سلاح به ضرب گلوله متوقف و دستگیر شد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، البته پلیس با افراد شرور و قانون گریز با قدرت و قاطعیت تمام برخورد می‌کند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار