معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از واریز دومین مرحله سرانه بهداشتی مدارس استان کرمان به مبلغ ۴ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان ، خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید قوام رضا میر حسینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از ۴۱ هزار فرهنگی در مدارس استان گفت: ابلاغ بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان استان تا کنون صادر و ثبت شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از واریز مرحله دوم سرانه بهداشتی مدارس استان به مبلغ چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد و عنوان کرد: این سرانه فقط برای رعایت استاندارد‌های مقابله با کرونا و دستور العمل های بهداشتی است .

میر حسینی با اشاره به ادامه حمایت مالی از مدارس در زمینه تهیه اقلام بهداشتی، گفت: در طول سال تحصیلی نیز واریز سرانه بهداشتی به حساب مدارس ادامه خواهد داشت.

او  با بیان اینکه تاکنون ۱۸۱ واحد تجاری بر اساس قانون بودجه در مدارس استان راه اندازی شده است از خلق درآمد ۴۱ میلیارد تومانی در دو سال اخیر برای آموزش و پرورش استان خبر داد.

میر حسینی با اشاره به بازسازی خانه معلم کرمان و مهمانسرای فرهنگیان گفت: راه اندازی و تجهیز مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در تمامی شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار