رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری سنندج از توزیع ۲۸ هزار تن آسفالت طی شش ماهه اول امسال خبر داد.

فرشاد منبری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری سنندج  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از توزیع ۲۸ هزار تن آسفالت طی شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: از این میزان بیش از ۲۴ هزار و ۱۵۰ تن در کارخانه آسفالت این سازمان تامین و توسط مناطق، نواحی و سازمان‌ها در سطح معابر توزیع و پخش شد و قریب به ۳ هزار و ۴۶۳ تن نیز جهت پروژه‌های در دست احداث از طریق پیمانکار بخش خصوصی تهیه شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج افزود:رسیدگی به وضعیت آسفالت به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان و از مطالبات آنان است که براساس برنامه ریزی و اولویت معابر اجرا می‌شود.

منبری بیان کرد:در راستای بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر علاوه بر فعالیت پیمانکار بخش خصوصی، کارخانه آسفالت این سازمان هم بصورت مستمر نسبت به تولید و پخش آسفالت در سطح شهر اقدام نمود.

منبری خاطرنشان کرد: از آسفالت تولید شده در کارخانه این سازمان در شش ماهه اول امسال ۷ هزار و ۲۴۷ تن در سطح معابر و محلات منطقه یک، بیش از ۲ هزار و ۵۵۵ تن در سطح منطقه دو، بیش از ۹ هزار و ۴۹ تن در حوزه منطقه سه، قریب به یک هزار و ۴۹ تن در ناحیه ویژه بهاران توزیع و پخش شده است.

او افزود: توزیع ۱۱.۱۸ تن آسفالت در حسن آباد، ۳۰۷ تن توسط واحد عمران ننله، بیش از ۲۹۰۰ تن در ناحیه منفصل شهری نایسر، ۱۵۰ تن هم صرف بهسازی پارک‌ها و وپایانه ها‌ی مسافربری شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.