معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: نظارت‌های بازرسان از عرضه کالا در بازار، باید ملموس باشد و بازرسی‌ها، بدون وقفه و با جدیت استمرار یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه مردم از بی ثباتی و بی‌برنامگی در بازار خسته شده‌اند، گفت: نظارت‌های بازرسان از عرضه کالا در بازار، باید ملموس باشد و بازرسی‌ها، بدون وقفه و با جدیت استمرار یابد تا هیچ کمبودی از بابت کالا‌های اساسی در بازار احساس نشود.

قبادی افزود: اتاق اصناف استان اعلام می‌کند که ۲۵ هزار بازدید نظارتی از واحد‌های صنفی سطح استان داشته است، اما سازمان صمت این آمار را قبول ندارد و همین موضوع نشان می‌دهد که اتحادیه‌های صنفی ما در زمینه نظارت بر بازار جدی نبوده‌اند.

او اضافه کرد: افزایش قیمت کالا‌ها باید بر اساس اصول مشخص و معین انجام شود تا در حق مردم جفا صورت نگیرد.

قبادی با بیان اینکه اصناف در شرایط کنونی دنبال سود‌های همیشگی و کلان خود نباشند، گفت: اینکه برخی صنوف توقع دارند در این شرایط مانند گذشته اجناس خود را با ۱۰۰ درصد سود بفروشند، منطقی نیست و باید با درک شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، کالا‌های خود را منصفانه به فروش برسانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین بر ضرورت پیگیری و اجرای صحیح سیاست‌ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها تاکید کرد و گفت: مهار افزایش قیمت‌ها به همراهی مردم و اصناف بستگی دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار