مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان از ساخت مدرسه سه کلاسه در روستای هویه از توابع بخش کلاترزان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراسم کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای هویه از توابع بخش کلاترزان سنندج با حضور احمدی مدیر کل نوسازی مدارس کردستان، حسامی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از مسئولین و اهالی روستا انجام گرفت.

ماجد احمدی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان ضمن تشکر و قدر دانی از خیر نیک‌اندیش اشرف بهمنی گفت: آقای بهمنی از جمله خیرین دلسوز برای این منطقه است که دراین راه نقش تاثیرگذاری ایفا کرده است.

او افزود:آقای بهمنی برای چهارمین بار است که قدم در راه مدرسه سازی گذاشته و این مدرسه نیز به نام فرزندشان نیکان بهمنی نام‌گذاری می‌شود.

احمدی اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز آنچه که در توان دارند برای گسترش تعلیم و تربیت و ایجاد فضای آموزشی مناسب انجام می‌دهند و این عمل حسنه سعادتی است که ما را هم در کنار خیرین هم قدم می‌سازد.

گفتنی است مدرسه سه کلاسه روستای هویه با زیر بنای آموزشی ۱۳۰ مترمربع با تعهد خیر جهت ساخت ساختمان آموزشی بصورت کامل و مابقی آن شامل دیوار محوطه و تجهیزات از اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.