نماینده ولی فقیه در گیلان :

رزمایش مواسات در کاهش مشکلات اقتصادی تاثیر به سزایی دارد

آیت الله فلاحتی گفت:اجرای رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در کاهش مشکلات خانوار‌های آسیب دیده از کرونا، تاثیر به سزایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  آیت الله رسول فلاحتی،  نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست هماهنگی برگزاری مرحله سوم دومین رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان، با قدردانی از تلاش همه عوامل اجرای این رزمایش مهم ،گفت: قدردان همه مردم، خیران، نیرو‌های بسیج و سپاه و همه دستگاه‌های مرتبط با اجرای این رزمایش هستیم.

او  با بیان اینکه آثار زیانبار بیماری کرونا در همه بخش‌های جامعه تاثیرگذار است افزود: برگزاری رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه تا حدودی از آلام خانوار‌های آسیب دیده کاسته است.

  نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین بر اولویت بخشی در کمک رسانی به خانوار‌های نیازمند تاکید کرد و گفت: نیاز است خانوار‌هایی که توان مالی ندارند شناسایی و در کمک رسانی ها، در اولویت قرار گیرند.

آیت الله فلاحتی همچنین از صدا و سیمای مرکز گیلان به دلیل همراهی و پوشش مناسب برگزاری رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه قدردانی کرد و افزود: عملکرد صدا و سیما در این زمینه قابل تقدیر است.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با اشاره به برگزاری مرحله سوم دومین رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در دهه آخر صفر ، گفت: از آغاز اجرای رزمایش مردمی مواسات تاکنون ۲۴۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و پیش بینی می‌شود تا پایان مرحله سوم دومین رزمایش مواسات، ۲۰ هزار بسته معیشتی دیگر هم بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شود.

در این نشست همچنین هر یک از اعضا گزارشی از عملکرد دستگاه خود درخصوص اجرای رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه ارایه کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.