نماینده سلسله و دلفان در مجلس گفت: یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم لرستان در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، یحیی ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در مجلس در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نورآباد اظهار داشت: آمار بیکاری در شهرستان دلفان بسیار بالا بوده که این خود آسیب‌های اجتماعی را ایجاد می‌کند.

او افزود: شهرستان دلفان با این جمعیت فاقد یک کارخانه بوده و این در حالیست که فاکتور‌های منفی ریشه در بیکاری دارد در حالی که در ۲ شهرستان نعمت‌ها و ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و افراد تحصیل کرده و نیروی کار هم هستند، اما متاسفانه از ریل توسعه عقب مانده‌اند.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس تصریح کرد: امروز اشتغال نیاز اصلی و مطالبه مردم است و در این راستا پیگیری‌های زیادی صورت گرفته که خط ویژه اعتبارات برای اشتغالزایی در مناطق محروم در دستور کار قرار گیرد.

ابراهیمی عنوان کرد: انتظار می‌رود اعتباراتی در این راستا برای این شهرستان در نظر گرفته شود که یک خط ویژه ۷۰۰ میلیارد تومانی و ۳۰۰ میلیارد تومانی به اضافه برنامه‌هایی برای تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی استان مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.