معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اعضای یک بیمار مرگ مغزی به چهار بیمار دیگر زندگی دوباره بخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حاجی جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان دیروزدر جمع خبرنگاران با اشاره به اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی به چهار بیمار دیگر، اظهار داشت: مرحومه مهشید آقایی هنجی به علت تصادف در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شد، اظهار داشت: این بیمار بعد از بستری تحت عمل جراحی قرار گرفت که با وجود تلاش‌های انجام شده توسط تیم پزشکی دچار مرگ مغزی شد.

او با بیان اینکه این بیمار ۱۸ سال سن داشت، ابراز داشت: بعد از مرگ مغزی، اعضای بدن آن مرحومه با رضایت و فداکاری خانواده به چهار بیمار نیازمند اهدا شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: داوطلبان اهدای عضو می‌توانند با مراجعه به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و یا سایت www.ehda.ir نسبت به تکمیل فرم و دریافت کارت اهدا اقدام کنند.

او همچنین از کاهش سن مبتلایان، بستری شدگان و فوتی‌های بیماران کرونایی در منطقه کاشان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر هیچ دارو و یا واکسن قطعی برای درمان کرونا وجود ندارد و مطمئن‌ترین راه برای عدم ابتلاء پیشگیری است.

حاجی جعفری با بیان اینکه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مکرر دست‌ها می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از ابتلاء به کرونا داشته باشد، گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در کاشان نگران کننده است که امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان کاشانی شاهد مدیریت و کنترل این ویروس شویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.