مهم‌ترین حوادث ۲۳ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروزچ هارشنبه ۲۳ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۱۸۸ کیلو تریاک در شیراز کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸۸ کیلو تریاک در منزلی در یکی از محلات شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی، از وجود یک محموله مواد مخدر در یک منزل مسکونی در "شیراز" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از یک سواری پراید که در حیاط منزل پارک بود و همچنین بازرسی از انباری منزل، ۱۸۸ کیلو تریاک کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: مواد مخدر زمینه ساز سایر جرایم و آسیب‌های اجتماعی است و پلیس استان فارس با سوداگران مرگ برابر قانون برخورد خواهد کرد.

موتور سیکلت‌های قاچاق ۱۰ میلیاردی در شیراز کشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: ماموران کلانتری "۲۳ گلدشت" شیراز موفق به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال شدند.

سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: ماموران کلانتری "۲۳ گلدشت" شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از وجود ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک کارگاه مطلع شدند.

او افزود: ماموران کلانتری "۲۳ گلدشت" شیراز پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن کارگاه، ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تلاش برای شناسایی مالک در دستور کار قرار دارد.

دزد دوچرخه‌های مرودشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت و کشف ۸ دستگاه دوچرخه مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سریالی دوچرخه از داخل پارکینگ آپارتمان و منازل ویلایی در شهرستان "مرودشت"، تیم ویژه‌ای از پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌های صورت گرفته و سر نخ‌های به جامانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه در شهرستان "مرودشت" اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی، ۸ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت، ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است در این خصوص ۲ مالخر شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر و روانه دادسرا شده‌اند.

اعتراف سارق به ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری سارق و اعتراف به ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی افزایش چند فقره سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو در شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و تحقیقات فنی و تخصصی، موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو اقرار کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف تریاک در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از توقیف سواری پژو ۴۰۵ و کشف ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند، گفت: در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سارق محصولات باغی به دام افتاد

فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان، سارق محصولات باغی با ۸ فقره سرقت به دام افتاد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محصولات باغی در شهرستان "قیروکارزین"، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

او اظهار داشت: مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس، شب گذشته موفق شدند یک نفر سارق حین سرقت لیمو از یک باغ را شناسایی و سریعا آن را دستگیر کنند.

سرهنگ صالحی فرد با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۸ فقره سرقت از محصولات باغی اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

غرق شدن پسر بچه ۱۰ ساله در استخر آب

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: پسر بچه‌ای ۱۰ ساله در این شهرستان داخل استخر ذخیره آب غرق شد و جان باخت.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ پسر بچه ۱۰ ساله در یک استخر آب در یکی از روستا‌های این شهرستان، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی "رامجرد" به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر بچه‌ای ۱۰ ساله به دلیل عدم آشنایی با شنا در استخر آب غرق شده است.

سرهنگ زینلی بیان کرد: با تایید مرگ این پسر بچه توسط نیرو‌های اورژانس، جسد با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.

غرق شدن جوان ۲۵ ساله در آبشار" فدامی داراب

فرمانده انتظامی داراب از غرق شدن جوان ۲۵ ساله در آبشار "فدامی" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه غرق شدگی در آبشار فدامی، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی ۲۵ ساله برای شنا داخل آب رفته که به علت عدم مهارت در فنون شنا، جان خود را از دست داده است.

سرهنگ نوشاد اظهار داشت: با تلاش گروه‌های امداد و نجات و ماموران این فرماندهی، جسد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی داراب از تمامی شهروندان درخواست کرد تا در هنگام حضور در اماکن تفریحی و گردشگری، از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند رودخانه‌های عمیق و سد‌ها که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در پی خواهد داشت، پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار