فرماندار پلدختر از پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در بحث اشتغال روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حسن رضائیان فرماندار پلدختر در جلسه شورای اشتغال پلدختر که ۲۳ مهر ماه با حضور عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: خیلی از زیرساخت‌های ما که در بحث سیل خسارت دیدند بازسازی شده‌اند و علاوه بر خدمات دولت مردم نیکوکار نیز اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

رضائیان یادآور شد: پلدختر شهرستانی است که بستر خوبی برای دامداری دارد و در بخش کشاورزی نیز قطب تولید انجیر سیاه کشور هستیم.

او ادامه داد: در بحث تقویت بستر‌ها انتظار می‌رود شرایط بهتر از وضع موجود شود و ما بتوانیم بهره‌مندی بیشتری داشته باشیم.

فرماندار پلدختر بیان کرد: انتظار داریم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بحث تسهیلات هر آنچه که می‌تواند به پل‌دختر کمک کند و توقع ما این است در بحث تسهیلات نگاه قابل قبول‌تری به پاین شهرستان شود.

رضائیان یادآور شد: در بحث اشتغال روستایی و عشایری ۸۰۴ طرح داشتیم که تاکنون ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و ۱۰۳۴ فرصت اشتغالزایی ایجاد شده است.

او اقزود: در بحث طرح‌های آبی حدود ۱۵.۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده با ۱۵۲ طرح و ۳۳۸ نفر اشتغال داشته است.

فرماندار پلدختر گفت: بانک ملی در این شهرستان شرایط خوبی در بحث تسهیلات داشته، اما از برخی بانک‌هایی که زیر نظر وزارت تعاون هستند انتظار بیشتری می‌رود و معتقدیم این بانک‌ها می‌توانند بهتر کار کنند تا بازده خوب در بحث اشتغال داشته باشیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.