مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ مهر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

سارقان دوربین‌های مداربسته به دام افتادند

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بااعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوربین‌های مداربسته در حوزه شرق اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی هوشمندانه صحنه‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات علمی و تخصصی کارآگاهان خودرویی که سارقان از آن‌ها در سرقت‌های خود استفاده می‌کردند را شناسایی و با ردیابی آن موفق شدند مخفیگاه متهمان را به دست آورند.
سارقان دوربین‌های مداربسته به دام افتادند / اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۴ سارق در خمینی شهر


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان نهایتاً پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی ۲ سارقی که در این گونه سرقت‌ها دست داشتند را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت دوربین مداربسته در تحقیقات صورت گرفته از آنان خبر داد و اظهار داشت: با اقرار صریح متهمان با سرقت‌های ارتکابی در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۴ سارق در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در حاشیه این طرح که در سطح خمینی شهر اجرا شداظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری دادستانی شهرستان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگویی به مطالبات مردمی و پیشگیری از سرقت خرد و کلان در شهرستان خمینی شهر اجرا شد.

او افزود: با اجرای این طرح که در نقاط مختلف سطح شهرستان و در چندین مرحله اجرا شد تعداد ۲۴ سارق شناسایی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تعداد ۳۵ فقره سرقت شامل سرقت کابل برق وتجهیزات مخابراتی، خودرو و موتورسیکلت، اماکن خصوصی و قطعات خودرو و محتویات داخل خودرو کشف شد.

سرهنگ براتی ادامه داد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی وشناسایی مالباختگان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در اجرای هدفمند این طرح تصریح کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط پلیس خمینی شهر پیگیری می‌شود و شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مراتب را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دهند.
 

اجرای طرح امنیت محله محور در ۳ کلانتری اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله محور پس از انجام تحقیقات میدانی با محوریت ارتقای سطح امنیت عمومی، پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرایم با رویکرد انتظامی بخصوص در نقاط جرم خیز، آلوده و تفرجگاه‌ها و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم سطح حوزه کلانتری‌های "۱۶، ۱۹، ۲۱"این فرماندهی اجرایی شد.

او افزود: در این طرح ضربتی، تیم‌های عملیاتی پلیس، ۴۰ خرده فروش موادمخدر و ۲۵ معتاد را دستگیر و بیش از ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی به دستگیری ۴۸ سارق در این طرح یک روزه اشاره و تصریح کرد: در ادامه این طرح ۱۷ نفر از افراد برهم زننده نظم و امنیت جامعه بودند، توسط یگان‌های عملیاتی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ حمیدرضا اکبری در ادامه با اشاره به اینکه در بازه زمانی اجرای این طرح تعداد ۱۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و ۱۴ دستگاه خودروی مسروقه نیز کشف شدند، اظهار داشت: طرح امنیت محله محور به منظور ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار