دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت پنج مورد فوتی جدید، مجموع جانباختگان کرونا در استان به ۶۴۹ ‏نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۳۱۵ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او افزود: در این مدت، ۳۷ نفر از افراد بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۹ نفر به کرونا قطعی بوده‌ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزوده شدن پنج نفر به تعداد قربانیان کرونا در این استان، بیان کرد: این افراد در رده سنی ۴۹ تا ۸۵ سال بودند که فرد ساله بدون بیماری زمینه‌ای بوده اما بقیه بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، بیماری قلبی و عروقی، سرطان ریه و نارسایی کلیوی داشتند.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه اکنون ۴۳ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد، ۱۵ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او همچنین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۴ هزار و ۱۸۶ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۶۴۹  نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.