فرماندار شوشتر:

نهضت آسفالت به روستای ابوگروا شوشتر رسید

پنبه دانه پور با اشاره به اجرای بی وقفه پروژه آسفالت در روستاهای بخش شعیبیه شوشتر گفت: معابر روستای ابوگروا آسفالت شدند.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح نهضت آسفالت با پیگیری‌های غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سهراب گیلانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستا‌های بخش شعیبیه این شهرستان آغاز شده است.

او با بیان اینکه طرح نهضت آسفالت در قالب احداث جوی و جدول معابر و آسفالت معابر در خیابان‌های روستای ابوگروا در روزهای تعطیل هم متوقف نشده و با سرعت مطلوب و صرف اعتباری معادل ۷.۵ میلیارد ریال درحال انجام است، افزود: این روستا‌ها در گذشته فاقد آسفالت بودند و در فصل بارندگی مشکلاتی برای اهالی ایجاد می‌کرد.

فرماندار شوشتر بیان کرد: پروژه نهضت آسفالت با هدف بهسازی معابر و خیابان‌ها در ۳۲ روستای این شهرستان با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرا است و در این رابطه عملیات طرح آسفالت معابر و احداث جوی و جدول و پیاده روسازی در روستای ابوطیور ۳ نیز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال طی روز‌های گذشته به پایان رسید، ضمن اینکه این عملیات در روستای ابوطیور ۲ به زودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.